En av få som får godkjent av meg i et begredelig NLD
Pape Matar Sarr
https://tbrfootball.com/15m-player-insists-tottenham-could-win-the-premier-league-title-this-season/
Pape har troa på Angeball, har for så vidt jeg også.
Haha. Skjer ikke, men man må jo prøve.
Hvis vi får en sesong med mange gode kamper, men med mye poeng tapt pga overambisiøst spill bakfra osv - så OK for meg. Får man satt 7-8 spillere i et lag som man kan oppgradere neste sommer - så er jeg fornøyd.
Aldersmessig bør vi se forbedring år for år i noen sesonger fremover nå. Kommer troen tilbake osv. kan jeg fint se at denne sesongen blir litt lik 14/15 for så å forhåpentligvis få en lik opptur de to påfølgende sesongene (og gjerne lengre).
Taket på denne 20 år gamle gutten er så vanvittig høyt. Slik jeg ser det har han absolutt alt. Dette her er så Vieira, med fare for å banne i kirka. OG han er fortsatt "et beinrangel".
Star man Sarr
Begynner å ta seg opp sangene våre også.
Enig.
- Redigert
Ser jo ikke bra ut... men han ser tilsynelatende til å være ved noenlunde godt mot.
Den slags er nok ganske vanlig, men håper ikke det blir både Skipp og Højbjerg inn på mandag. Skipp for Sarr er OK. Det samme er Højbjerg for Bissouma, men begge to samtidig er opplagt ikke gunstig.
Får håpe Lo Celso holder seg frisk. Kan fint fungerer i "Sarr-rollen" også. Spesielt mot litt svakere motstand på hjemmebane. Men tror ikke han er klar til å starte allerede mot Fulham.
Lo Celso og Cuti spiller i natt 04:00 norsk tid. Borte mot Peru.
Har så lyst til at Gio skal blomstre under Ange, men som den kjeksen han er kommer han vel hjem med en ny skade
Jau.
Så hadde vært fint om han fikk 30 min eller noe mot Peru. Ta ting litt gradvis.
Komiske er at før han kom til oss var han i følge transfermarkt aldri skadet. ALDRI.
Utrolig våkent fra en kar som knapt er fylt 21. Vanskelig å sette tak på potensialet der. Karen er jo ikke utpreget defensiv i stilen heller - bare har den delen naturlig.
Scorte i første minutt mot Sør-Sudan i kveld
Helt ubeskrivelig talent.
Skal ikke si at man med 100% sikkerhet vet hvor dette går. Kulusevski våren 22 så også rimelig utrolig ut. Winks er en annen som så ut som en spesiell spiller. Finnes mange mange andre i den kategorien. Men talentet er der og han virker til å ha mentaliteten også. Gjelder både han og Udogie.
Var utruleg artig å sjå på Sarr i går. Han er over ally, heile tida. Gjær som regel gode trygge valg, og nokre gangar byr han på noko ekstraordinært. Bissouma virkar og veldig mykje tryggare med Sarr ved siden av seg.