Synes da Porro har vist glimt av hva han kan bidra med offensivt. Blir nok bra under riktige forutsetninger!
Emerson Royal
Ahead of the game, Emerson has reposted a pre-match graphic promoting Spurs' London derby against Crystal Palace from his agency Strategic Sports, on Instagram. Doing such, usually means an involvement in the matchday squad at the very least is likely and with Udogie as a major doubt, a first start in over two months could be on the cards for the Brazilian.
Fint for Emerson hvis han får en start. Blei på mange måter satt ut uten å ha spilt dårlig
Bare en liten «appreciation post» til Royal og Davies, spillere med begrenset spilletid som spiller den posisjonen de blir tildelt etter beste evne, uten noen form for sutring eller fakter (ingen Manu-fakter). Framstår ytterst profesjonelle, og jeg tror viktigheten til disse to i troppen er meget undervurdert. Vurderer nesten å kjøpe meg drakter med deres trykk.
Måtte de storspille som stopperpar i kveld!!
Kan ikkje sjå for meg at heilproffe Royal hadde stor interesse for å spele nedi der heller.
- Redigert
Det går sikkert an å være helproff og glad i penger også ref. CR7.
Men flott at klubben ikke ønsker å selge. Vi trenger bredde.
Synes det er på tide med minutter for denne karen. Han spilte seg vel egentlig aldri ut, og det er viktig å holde troppen varm.
Når var sist Ange "roterte"? Mot Fulham i cupen? Hvis folk ikke er skadet eller spiller seg ut slik som Johnson og Kulusevski - så bytter ikke Ange.
Kan ikke huske en eneste gang (kan ikke garantere at jeg husker perfekt) hvor en spiller som man antar er frisk og ikke har spilt seg ut - står over en kamp som "hvile" for så å spille igjen i neste runde. Hverken Udogie eller Porro har spilt seg ut eller vært skadet. Da fortsetter de virker det som.
Emerson burde ha startet mot Everton.
Kan være grunner til at Ange gjør dette. Vi prøver å spille inn et nytt lag. Vi har ikke så mange kamper. Slik at det er mulig at han vil naturlig rotere mer med tiden, men for meg virker dette som er et lite problem for han. Jeg ser ikke helt hvorfor Emerson skulle ha interesse av å være her neste sesong for å være ærlig - hvis han ikke engang får starte når vi spiller tre så tette kamper - ei heller komme på banen. En spiller som egentlig har levert ganske solid hele sesongen når han har vært på banen.
- Redigert
Ikke noe særlig poeng å rotere når man spiller så få kamper som vi gjør. Med alle skadene og mesterskapene har det uansett blitt alt for mye ufrivillig rotasjon allerede.
Type!
Får mye pepper i media i dag, spesielt av Jamie Redknapp og Roy Keane. Enig i at han ikke hadde noen god kamp, og at han ikke er av våre bedre spillere generelt. Likevel, la jeg merke til at Porro fikk masse hjelp av både Romero og Kulusevski, mens Royal stort sett måtte holde på alene. Dette merket Liverpool, og kjørte på med både to og tre angripere på han gjennom hele kampen. Han ble rett og slett terrorisert. Samme gjelder det første målet.
Jeg har spilt forsvar i mange år, både back og stoppet, og det verste som er for en forsvaret er å bli isolert mot to tre angripere, uten sikring.
Royal kunne helt klart gjort en bedre jobb, men med de forholdene han fikk i dag, tror jeg de fleste ville slitt. Vi er for tiden en kollektiv katastrofe defensivt, så her må nok alle ta ansvar.
Leste at det var en disputt før pause mellom han og Romero. Tipper begge hadde ting de ville si, Romero at Royal måtte skjerpe seg, og Royal at han måtte få mer hjelp (bare fundering fra min side).