Mabbutt

Enig. Selv om jeg mener Emerson burde fått sjansen på høyrebacken i blant også. Var ikke opplagt at det skulle bli Porro og bare han.

Veldig merkelig at vi beholdt han slik ting er blitt. Våren etter at Porro ble kjøpt var hans utvilsomt beste periode for oss. Så helt i kulda.

Schism Egentlig litt merkelig ja, spilte bra og scoret et fint mål i serieåpningen også, og etter det var det over. Forstår det ikke helt, han er helt ok på høyre, men måten han har blitt brukt i år, er vel ganske nærme fasiten på hvordan ødelegge en spiller...

Så er det det helt utilgivelig tragisk. Er det mulig?

11 dager senere

Personen kommer til å savnes. Hjertet og følelsene for laget sitt utenpå drakta. Gode perioder spillemessig men nok ikke helt der stabilt over tid. Elsker fyren egentlig.

Schism Er nok best for alle parter ja. Men håper vi har høyere ambisjoner enn at vi skal jakte "backup" til Porro, burde minimum jakte reell konkurranse, og aller helst en oppgradering 👍

Mabbutt ihvertfall en backup som har noe mer defensive kapabiliteter hadde vært fint 😁

Knut Var skeptisk til Porro første halvåret, så overbeviste han meg første halvdel av sesongen, men ikke andre halvdel (kan selvsagt skyldes laget), så for meg hadde det vært kjekt med en oppgradering.

Litt generelt, synes jeg at når vi først skal bruke penger, er det greit å bruke dem på å oppgradere, for å heve taket litt og vokse som klubb. Om det ikke går, kan man handle backup selvfølgelig.

9 dager senere
        7 dager senere
        8 dager senere

Tar steget opp til CL-fotball 👌 Er nok en god deal for alle parter.

11 dager senere
        14 dager senere

Seigt, men blir vel til slutt.

9 dager senere

Er jo en lav sum, så skjønner at vi avslår. Samtidig; prisen er til enhver tid det noen er villige til å betale. Det finnes såpass mange høyrebacker på Emersons nivå (eller med samme/høyere potensiale) at Milan lett kan gå videre til et rimeligere mål om de synes prisen blir for høy. Blir ikke overrasket om denne ender med utlån på deadline day.