For en som har forhandlet ganske mye med italienere synes jeg 10m euro var et overraskende høyt bud så tidlig 😄

Dessverre er Italia fullstendig frakjørt hva gjelder penger disse dager. I fjor var det dyreste kjøpet av en italiensk klubb Locatelli til €36m. Den dyreste forsvareren var Pavard for €30m. Og den nest dyreste forsvareren var Natan til Napoli for €10m.

Av spillere kjøpt av italienske klubber til mer enn 20m var det kun 7 spillere i fjor. Virker som litt mer penger vil bli brukt i år. Allerede 6 spillere over 20m handlet inn, men ja - når man ser litt mer på tallene - så må man nok justere forventningene sine litt. Kan fint se at man finner noe på rundt €15m.

7 dager senere
7 dager senere

Så det var ikke riktig at klubben rotet bort denne da gitt. Skuffende at man ikke kan bli skuffet.

Kommer til å gjøre det bra i Italia tror jeg. Litt lavere tempo og mer rom kommer til å gjøre underverker for ham.

Bare å ønske lykke til videre, en eksemplarisk profesjonell! Tar et fint steg opp i Champions League 👍

Etter en tøff start ble han med nok tillit, overraskende god en periode. Får han mye spilletid i Milan, så har de en meget habil back. Lykke til videre!

Hvis dette går gjennom så ønsker jeg han lykke til videre.
En spiller som gav alt, han prøvde hardt og gjorde alt for å lykkes hos oss.Måtte spille i litt uvant posisjon (vingback, midtstopper), han er mye bedre som ren høyre back.

Synd en kar som jobber såpass hardt med å lykkes ikke får det til, men slik er nå verden. Håper han lykkes i sin nye klubb 👍🏻

Usikker på om dette føles som et steg ned?