Skal sies at jeg selvsagt håper Gil vinner.
At folk synes Mourinho er så ille er etter mitt syn mest uvitenhet, men alle for seg selv.
Skal sies at jeg selvsagt håper Gil vinner.
At folk synes Mourinho er så ille er etter mitt syn mest uvitenhet, men alle for seg selv.
Alt som skjer på den benken er bevisst. Man kan snakke om det å være engasjert men dette er helt klart også bevisst. Ja, kommentatorene snakker om benken hele tiden også. Frustrasjonen ved å ha benken ved siden av den gjengen der, har veldig lett for å spre seg.
Synd å si det men det er en trend å oppføre seg lite likandes som manager på benken, men Roma er vel de som drar det lengst ved å bruke hele jævla benken. Slikt må det taes tak i.
Man kan si det er smart så lenge det ikke slås ned på men meg ikke like.
Er underholdende da. Det går det ikke an å ta fra ham.
Da er det bare å gratulere Gil og Lamela med seier i EL
Grattis Gil med pokal!
Og herlig å se grinebiteren Mourinho tape.
Bra innhopp av Lamela, satte sitt preg på kampen
Jeg kan ikke forsvare alt han gjør. Jeg synes også han er en idiot til tider, men det gjelder ekstremt mange managere. Klopp virker som en veldig sympatisk type 99% av tiden - og helt ufordragelig noen ganger på sidelinjen, i intervjuer osv. Det gjelder mange. Arteta er stort sett klovn på sidelinjen hver uke.
Klassisk eksempel på hvordan media fremstiller Mourinho. Det der ser jo ikke særlig sympatisk ut? Hvorfor skal han kaste medaljen sin? Dårlig taper?
Saken er at han «kastet» medaljen sin til en gutt på tribunen. Noe man finner langt nede i artikkelen etter å ha lest om kampen, et intervju med Lamela osv. 90% av de i tiktok-generasjonen kom vel aldri så langt.
Vet ikke hvor mange pressekonferanser jeg så med Mourinho hvor han snakker lenge og fornuftig om alt mulig for så å se Nettavisen (verst) eller andre vri om på en setning og gjøre det til en «skandale». Litt samme stil som historien om medaljen. Hvorfor ikke et bilde av en fornøyd gutt?
Så blir det fort off-topic. Glad for for at Gil og Lamela vant!
Ikke Gil-realtert, men gidder ikke lage egen tråd.
Moro å se at Lamela fortsatt er Lamela.
Bedre som innbytter som kommer inn med energi, den klassiske albuen i ansiktet på motstander mens man passerer med ball som fort blir rødt kort og idiotiske frispark i mot som den Smalling setter i tverliggeren på overtid.
Fikk noen flashbacks der ja.
Møkk. Tror fortsatt på han som spiller, men begynner å se mørkt ut for at det skal skje her dessverre.
Får håpe han benytter "avbrekket" til å legge på seg noe mer kroppsvekt i form av muskler...
Greit nok. Da blir han heldigvis ikke solgt. Har troa på at Gil kan bli en fin spiller for oss på sikt.
Spennende med Gil altså. Synes han var meget god på slutten av låneoppholdet hans