Bryan Gil
Til og med potensielt gode spillere blir dårlige av å spille antiball
Spiller virkelig bra for Sevilla i semifinalen mot Juve. Ser vel kanskje ikke for meg at han heller sitter å ønsker seg tilbake til Spurs akkurat
Nå med målgivende til Lamela!
Tror han virkelig han skinne under en annen manager.Rask og tenknisk spilller, ikke redd for å utfordre.Synes også han gjorde det bra de få minuttene han fikk før Conte lånte han bort.Har aldri forstått hvorfor han ble lånt ut.
Han er bare 22 år, dette er spiller vi kan ha mye glede over.
Igang igjen i finalen. Dritkult faktisk
Heier på Gil og Lamela i kveld
Mourinho kommer vel til å snakke mer om Levy på pressekonferansen dersom han vinner enn om egne prestasjoner.
Ja, fin fyr han derre Mourinho....og resten av den benken hans.
Regner med at det blir mange effektive minutter resten av denne kampen.
God kok i Budapest i kveld ja.
En finale i Europa hadde for meg vært kult uansett om det var den tredje beste Europacupen for å kaste en brannfakkel inn i debatten om vi burde gått for det. Nå var vi så dårlige uansett på vårparten at det ikke blei noe uansett men
Kjipt for Gil å skulle møte geniet Mourinho når han endelig får spille en finale. Vel vel. Bedre lykke neste gang.
Hva Jose har oppnådd kan ingen ta fra han, men fy faen så glad jeg er vi er kvitt han. Gjennomført usympatisk
Skal sies at jeg selvsagt håper Gil vinner.
At folk synes Mourinho er så ille er etter mitt syn mest uvitenhet, men alle for seg selv.
Alt som skjer på den benken er bevisst. Man kan snakke om det å være engasjert men dette er helt klart også bevisst. Ja, kommentatorene snakker om benken hele tiden også. Frustrasjonen ved å ha benken ved siden av den gjengen der, har veldig lett for å spre seg.
Synd å si det men det er en trend å oppføre seg lite likandes som manager på benken, men Roma er vel de som drar det lengst ved å bruke hele jævla benken. Slikt må det taes tak i.
Man kan si det er smart så lenge det ikke slås ned på men meg ikke like.