Tottenham - Wolves

Stadion: Tottenham Hotspur Stadium
Når: 20. august kl 13:30
Dommer: Simon Hooper
TV: Viasport Premier League, Viasat Ultra HD & Viaplay

Forventet lagoppstilling:
LLoris
Emerson Romero Dier Davies Perisic
Højbjerg Bissouma
Kulusevski Kane Son

Innbyttere: Forster, Tanganga(?), Bentancur, Sessegnon, Moura, Doherty, Sanchez, Gil, Richarlison
Skadet: Skipp, Lenglet(?)
Suspendert: Antonio Conte

Motspiller å se opp for: Traore
Forventet resultat: 2-1 (Kulusevski, Kane)

Hvordan ender kampen?

Denne avstemningen er avsluttet.

Et forholdsvis ubeskrevet blad på dommerplass? Kan ikke huske å ha hørt navnet før 😛

Tittet også litt på referatet fra Wolves sin forrige kamp:

• Ingen Jimenez (skadet?)
    • De startet med Hwang Hee-chan på spissplass, men han ble byttet ut etter 58 minutter
    • Traore kom inn etter 78 minutter (mangler kampform??)

Vinner vi denne er vi allerede sju poeng foran skjema fra forrige sesong!

Tipper samme lag som startet i de to første - muligens Doherty for Emerson. Conte var vel ganske klar på at Perisic har et stykke igjen post Chelsea-kampen, så tviler på at han starter.

Wolverhampton er ekstremt tamme fremover i banen. De sliter også sentralt på midtbanen med manglende tempo. Neves er god med ballen, men treg. Dendoncker er ganske dårlig på alt.

Ait-Nouri er et talent, men veldig rotete. Klart svakt punkt defensivt.

Fremover i banen er Neto veldig veldig god. Podence er jo litt Jose Dominquez. Kan være litt vanskelig å få tak på i blant, men ikke veldig effektiv. Hwang kjenner jeg lite. Kun sett litt for nettopp Wolves nå i starten av sesongen. Gibbs-White mer eller mindre det samme. Ingenting som tilsier at noen av de to er superstjerner.

Så er Wolverhampton vanskelig å bryte ned. Slik sett kan det bli en litt frustrerende kamp hvis man ikke får hull på byllen. Og litt som Liverpool - Crystal Palace så kan man plutselig få en i trynet. Spesielt hvis Neto finner på noe (en spiller jeg gjerne skulle hatt hos oss).

Jeg vet ikke hvor mye vi info tenker er fornuftig å ha med i mal for kamptråder, men (nylige) innbyrdes resultater hadde kanskje vært interessant?

Jeg har inntrykk at wolves er et lag vi har slitt litt mer med enn vi kanskje burde, så da sjekket jeg det opp. De siste tre sesongene i ligaen har gitt oss 3 seiere, 1 uavgjort og 2 tap (begge hjemme). Totalt i PL-historien er det litt bedre, 8-3-5, men på hjemmebane er der 3-1-4.

Så i den grad slik statistikk er noe verdt, er dette et typisk bananskall.

Dougie

Dougie Vinner vi denne er vi allerede sju poeng foran skjema fra forrige sesong!

Synes å huske vi vant mot City i første runde sist sesong så nå er jeg ikke helt med.

Gold melder at Romero er ute noen uker med muskelskade.

• Knut svarte på dette.

Aldri bra at vi mister vår muligens beste spiller, men timingen er ikke helt håpløs. Vi spiller ikke så tett nå og de neste kampene er muligens ikke de kampene vi trenger han mest. Kan se for meg at Lenglet kan være nyttig blant annet (selv om Sanchez går inn først). Sanchez mot lag som kontrer er heller ikke så dumt. Han er ganske rask.

Kungreke vi tapte vel hjemme mot soton, borte mot chelsea og hjemme mot wolves i fjor, så sånn sett vil vi være 7 poeng foran skjema om vi står med 7 poeng på lørdag☺️ Vi er allerede 4 foran skjema.

Ikke bra at romero er ute, og enig i at wolves hjemme har et klassisk bananskall-potensiale. Likevel føler jeg meg trygg på seier (selvsagt idiotisk) fordi jeg likte så uteolig godt roen vi utviste på 0-1 hjemme mot soton og bare fortsatte å male på. Klarer vi å ha samme inngang og mentalitet på lørdag er vi et såpass mye bedre lag enn wolves at det skal mye til for at det ikke blir tre poeng. Selv om det spillemessig var en nedtur mot chelsea, tror jeg vinnermentaliteten til conte begynner å sette seg. Det viser for så vidt også at vi flakset oss til ett poeng på tampen.

Vi har Lenglet, Sanchez og Tanganga i backup. Mot et lag som Wolves burde det holde. Mener bestemt at Cucurella må tildeles rødt kort da han åpenbart er skyld i Romeros muskelskade 😂

Stort sett enig med Hurrikane. Dvs ingenting er enkelt. Bare å se på Liverpool - Crystal Palace. God tro, men kan garantere at vi ikke bare slår alle lag på Wolverhampton sitt nivå og nedover i år. Dvs de som normalt er midt på tabellen og nedover.

Men satser på at første smell ikke kommer på lørdag.

mka07 Er visstnok grunnet stemplingen Cucurella gav ham tidligere i kampen

• Knut svarte på dette.

Jeg er stor optimist før morgendagen. Håper på dette laget:

Lloris
            Sanchez - Dier - Davies
            Doherty - Bissouma - Bentancour - Perisic
            Deki - Kane - Son

Tar gjerne Lenglet foran Sanchez og kanskje til og med Richy foran Son, men tror ikke det skjer. Tror Doherty passer bedre mot gamle lagkamerater enn Emerson, så det er ikke fordi sistnevnte har spilt seg ut. Ikke Højbjerg heller, men litt rotasjon kan være greit og jeg håper Bissouma etter hvert blir vårt førstevalg på midten.

Kommer litt an på hva som skjer på trening. Har Son vist tegn til fremgang? Enig i at han bør miste plassen hvis det ikke er grunn til å tro at han får litt fart på ting. Hva gjelder midtbanen tror jeg Bentancur er nærmere til å miste plassen, men tror Conte holder på midten.

Tror også Perisic kommer inn. Spesielt viktig mot et lag som fort ligger dypt og hvor dødballer kan bli viktige. Da tror jeg ikke han bytter Emerson på samme tid. Tror nok heller Doherty kommer inn.

Bak er det merkelig nok da for mange som foretrekker venstre. Jeg tror Conte ikke vil gjøre om for mye så da går Sanchez direkte inn for Romero. Tror som sagt det kan passe bra.

Ny kamp og nye 3 poeng, det er det vi håper på.
            Wolves er nok et lag vi skal slå, men det er sikkert lettere sagte enn gjort. Uanset så er det slike kamper vi ikke rote bort poeng.

Mulig litt brannfakkel, men synes Kane har sett litt tung ut.Touchen, bevegelsen, tempoet er helt på topp.Han fikk faktisk krampe i første kamp.
            Mot Chelsea var det ikke lett, tøft å møte Koulibaly og R.James.Spesielt når vi knapt kom over midtbanen i første omgang.På en annen side så var det han som sikret oss 1 poeng.Usikker på han skal få skal få hvile.

Romero ute med skade er ikke bra, her komme vel Sanchez inn.Dette er grunnen for at vi har en bred tropp.Nå må Sanchez vise at er en god backup.Personlig så stoler jeg ikke på Sanchez, men mulig Conte kan få skikk på han.

Tror også Conte fort kan starte med 2-3 nye spillere i dag.Det kjøpt inn 6 spillere pga Conte ville ha en stor tropp.
            Bissouma er en aktuell kandidat.Har gjort sakene sine de minuttene han har fått.
            Richarlison er også en god kandidat, gjorde en sterk jobb mot Chelse.
            Perisic er aktuell, som de to øverste gjør også han god jobb de minuttene han fått.

Tror Conte kan starte slik.
            Lloris
            Sanchez-Dier-Davies
            Royal-Betnacour-Bissouma-Perisic
            Kulusevski-Kane-Son

Perisic og Sanchez kommer inn - Tanganga, Sessengnon og Lenglet på benken. Ellers ingen "overraskelser".

Hva angår Wolves så er visst Jimenez tilbake, men på benken. Traore starter også på benken. Ellers debuterer Matheus Nunes på midten for dem.