Er Bentancur dritings? Treffer ikke en pasning.

Med ser tunge og trøtte ut.Det går utrolig seint med og uten ball.Orke ikje ein gang å prøve på overganger.
Wolves er klart best til nå(35 min).

Son bidrar med null. Gått på noen løp, men thats it. Nesten så man spiller med 10 mann. Vet det kommer, men akkurat nå er det ingenting der.

Vi sliter voldsomt offensivt under fraværet av Romero. Høres ut som et paradoks men han er like god med ballen og konstruktiv i oppbygging som han er til å takle

Og der fikset han nesten 1-0 til wolves.

Dette var skrale greier. Ingen bra måte å følge opp Chelsea-kampen på. Vi klarer knapt å tre sammen tre pasninger, og tar heller ingen overganger. Presspillet er fraværende.

Her håper jeg det blir gjort grep i pausen. Få inn Lenglet og Bissouma som er bedre ballspillere. Savnet etter Romero er skrikende. Gjerne Richarlison også for å forbedre presspillet.

Utrolig frustrerende første men bedre nå i andre, men utrolig frustrerende at de gode sjansene ikke går inn.

Nå i andre omgang blir vi heldigvis ikke utspilt av Wolves. Ligger et mål i lufta nå, rette veien. Synes vi har slitt sentralt. Bentancur ikke kjempegod.

Ny svak kamp av Son. Rich kommer vel inn snart.

Der satt den jaaaa!!

Der ja. Mye bedre i andre. Corner igjen 😅

3 poeng og mye bedre andreomgang. Fortsatt mye å gå på. Richarlison ser veldig bra ut!

Ikke pent. Men tre poeng er positivt.

7 poeng på 3 kamper vi tapte forrige sesong. Aldri i verden om vi tar 6 poeng fra City i år også osv osv, men fortsatt bra foran skjema, som tross alt ga topp 4.

Vi evner å svare bra i 2. omgangen etter en horribel 1. omgang. Føler aldri vi har full kontroll, men Wolves er jo et bra lag også. Aldri feil å vinne på en halvdårlig dag!

Richarlison var veldig frisk synes jeg. En annen verden å ha et sånt alternativ. Og liker at vi er blitt et dødball-lag.

Vi vinner knepent men med litt mer marginer på vår side så scorer Kane hattrick. Solid seier mot et godt organisert Wolves.

Nok en gang starter vi svakt og er heldg som går til pause med 0-0.Vi er bedre i andre omgang, men det skulle bare mangle.
Spesielt i første omgang er tempo, passning & vilje på bånn.Det gitt treigt og overganger prøvde vi oss knapt på.
Vi kan ikke forvente at de tre fremme skal fikse biffen hver gang, de trenger støtte fra midtbanen og vingbackene.
Andre omgang er vi mye mer med, viser vilje og innsats.Skaper mer og kampen forandre seg.Der litt skremmende at det må en pause til før noe skjer, kan ikke spillerene seg det selv?
Hvor er lederne på banen som kan gi tydelig beksjed at dette ikke er godt.

Høybjerg var til tider dårlig, mye støtte passninger og feil avgjørelser.Han er selvsagt ingen offensiv spiller.Bentacur var ikke ikke all verden han heller, spesielt i første omgang.Vi må forvente mer av våre på midtbanen.Spør du meg så trenger en kreativ midtaben spiller, en som vende bort en spiller og sende gjennombrudd passningen.

Sanchez fikk sjansen og han gjorde en god figur.Han var på høgget og gjorde sine saker bra alt i alt.Godt at han har farten sin side.

Kane berger oss igjen, det målet kommer på rutinen hans.Finter ut mdtstopperen og plutselig står alene & header upresset i mål.Han hadde også et par gode headinger som ikke gikk i mål.God kamp av han.

Richarlison gjør nok et solid inbytte.Jobber iherdig og er spillbar.Kommer også til sjanser, ikke redd for å utfordre.Ikke lenge før han starter sin første kamp.

Knut ukjent dommer ja og kan ikke beskyldes for å være hjemmedommer eller Spurs fan, dårlig og inkonsekvent er min mening.

Tre poeng vqr viktigst, men jeg synes kampen i går var skuffende. Ikke at wolves er et dårlig lag, og de skapte heller ikke veldig mye farlig, men jeg hadde forventet mye større dominans fra oss. Andre omgang selvsagt mye bedre enn første, men særlig i første synes jeg vi var tafatte og dårlige i presspillet. Tilnærmingen vår så omtrent ut som om vi trodde det var city vi spilte mot. Håper på andre takter mot forrest neste helg. Synes Richy gjør nok et bra innhopp og kan gi oss en ekstra dimensjon i presspillet - håper han får starte til fordel for Son på søndag.

Ellers må jeg si at Deki igjen inponerer. Herlig teknikk, god til å skaffe seg rom, og det ser jo farlig ut nesten hver gang han får ballen fordi han har så bredt register og er uforutsigbar. Sammenlignet med høyrebacken vår i går er det ganske enorm forskjell - virker som det beste vi kan håpe på er corner når emerson kommer rundt på kant. Tenk om vi hadde hatt en James eller TAA istedenfor. Men defensivt leverte han vel varene igjen. Perisic også veldig bra synes jeg - solid defensivt og mye større trussel fremover, og ikke minst en herlig innleggsfot. Kommer helt klart til å heve laget vårt denne sesongen.

Knut Gold sier i sin seneste video at det ikke var Cucurella-incidenten som forårsaket skaden.

9 dager senere
Knut endret tittelen til PL: Tottenham (4) - Wolverhampton (14) 20/8 2022 kl. 13:30 den .