Wolverhampton 1: Dier på bærtur. Højbjerg som vanlig vet ikke hva som skjer bak han. Davies har faktisk sin mann.
Wolverhampton 2: Højbjerg følger ikke igjen. Dier prøver på idiotisk vis å sette offside.
Vil påstå Davies var en av våre to beste i den kampen.
Villa 1: Davies taper hodeduellen mot Torres. Den kan jeg tilgi. Ingen stoppere vinner alt i lufta og Davies burde aldri stå mot Torres.
Villa 2: Denne er den eneste jeg soleklart vil gi mest til Davies. Støter ikke oppi (ganske typisk Davies) og faller ikke av raskt nok. Emerson bør uansett stoppe det skuddet, men Davies er verst.
City 1: Dødball. Ingenting med Davies.
City 2: Emerson og Bissouma gjør ingenting. Davies følger i det minste med. To andre 95% av skylda.
City 3: Bissouma mister. Lite Davies kan gjøre. Emerson mister Grealish, men denne er omtrent bare Bissouma.
West Ham 1: Skudd som treffer Romero og spretter i Davies. Ingenting med han å gjøre.
West Ham 2: 100% Udogie.
Gjennomgangen viser at Dier ikke kan spille. Og at Bissouma er et stort problem i nåværende form. Højbjerg er veldig dum til tider for å være såpass smart ellers. Davies bør gjøre mye bedre på ett av de målene og selv om å tape en hodeduell mot Torres ikke er noe skandale i seg selv kan han gjøre med for å forstyrre han.
Mot Villa gjør han det han så ofte gjør - blir for passiv. Samtidig viser han at han tilpasser seg. Er vel før Lo Celso sitt mål mot City at han står opp og vinner duellen.
Jeg er overrasket over hvor bra han har sett ut. Vi bør ha en nye «tredje» stopper, men for meg er ikke Udogie som stopper svaret. Udogie er for meg som skapt til rollen han har nå.