Destiny Udogie
Spennende. Stor fart er noe vi trenger inn i laget
https://www.hitc.com/en-gb/2023/01/05/tottenham-hotspur-udinese-destiny-udogie/
Gleder meg til han her er på plass.
Alt for ung og god.
Dette så jo ikke så heldig ut... bra det tilsynelatende gikk bra med gutten.
..... og alle andre!
Er vel ikke helt utenkelig at han har tatt en Lloris.
crashed into the bar...
- Redigert
Litt guttestreker får vel være greit. Han er ung og gjorde det sikkert ikke med vilje, Politiet her til lands henlegger jo verre ting enn dette på daglig basis.
- Redigert
Tja, synes ikke dette kan betegnes som eller sammenlignes med guttestreker. Det kunne i teorien ha gått ekstremt galt. Og om det i tillegg var alkohol eller andre rusmidler i bildet så er det svært problematisk. Det er vel tatt en prøve som skal analyseres, så får vi se...
Det enestes "formildende" jeg kan se for meg her er om han var 100% edru/ikke ruset på noen måte og hadde full oversikt over at det ikke var mennesker i nærheten (høres egentlig lite plausibelt ut). Uansett ekstremt dårlig dømmekraft ift egne ferdigheter bak rattet.
Helt sikkert ikke noe rus inne i bildet, de blirbvel tedtet jevnlig for det meste.
Kan jo bare være at han er så dårlig til å kjøre. Finner vel ut det med tiden, men jeg tviler.
Det gikk heldigvis bra, noen som vet hvilket nummer han ender opp med bak på ryggen? Håoer han kjører Destiny som navn
Ingen anelse hva angår draktnummer. Det avhenger vel litt av hva han vil ha. Er det ledig så har vel klubben notert seg det bak øret allerede i påvente av hans offisielle ankomst. Ønsker han eventuelt et nummer som tilhører noen som må forlate oss først kan det jo drøye
Flyet til Destiny....
Gikk kanskje litt under radaren, men fikk også sin landslagsdebut i helga.
Fikk sin første start i dag mot England.
Noen med Dream4k her inne? Funker ikke hos meg. Ikke på noen av enhetene. Tenkte jeg skulle glane på matchen jeg og