Udogie er visst på 4 gule nå.

Osvaldo ja. eller dvs grensen utvides etter halvspilt sesong, men vi er enda noen kamper unna det.

Ja var usikker på om det var justert.

Da passer det jo veldig dårlig med gult på torsdag, og at han er ute mot nufc.

Reguilon tilbake som venstreback og Udogie inn som stopper i Januar?
Reguilon fungerer meget godt i angrep, så håper vi ser på denne muligheten da Udogie er mye raskere og større enn Davies.

Hvorfor? Hva er sannsynligheten for at Udogie er bedre som stopper enn Davies nå? Helt usannsynlig. Og Reguilon er milevis dårligere enn Udogie som back.

Mye tyder også på at VDV er klar igjen i januar.

Heller gå for f.eks. Adarabioyo.

Schism Jeg har sagt hvorfor. Prøv heller å svare på hvorfor ikke du. Romero trenger en makker med mer fart og som er bedre på hodedueller når vi står så høyt som vi gjør.
    Udogie ligner mer på VdV enn Davies.
    Føler meg langt ifra trygg på Davies og Romero med vår høye linje.
    Deler ikke ditt syn på at Reguilon er håpløs som invertert angripende vingback. Har noen mål når han ble brukt også. Minner litt om Porro offensivt, men ikke defensivt.

Dette er med forutsetning at vi ikke kjøper noen.
    Jeg foretrekker Todibo inn i januar, da slike VdV strekker sjeldent kommer 1 gang…

Vet ikke hvor mange hvorfor jeg skal skrive før du er fornøyd? 14?

Nå har ikke Davies så langt blitt løpt fra som stopper og høy linje. Det er viktigere enn hva man føler er et problem. Mot City kommer også det ene målet etter at Davies står opp.

Må gjerne være uenig selvsagt. Men denne blir for meg tynn. Davies har ikke vært dårlig som backup på stopperplass. Så selv om jeg ikke er noe fan så holder han helt OK kvalitet. Og for meg er det helt usannsynlig at Reguilon - Udogie er bedre enn Udogie - Davies.

Vi får være uenige. Flere mål er kommet grunnet at Davies sklir, taper hodeduelller osv. i de 5 siste. Ellers har han vært ok på det meste altså, ingen dårlig jobb, men vi taper merkelig nok kampene(kun VdV og Maddison som er ute fra 11).
    Vi har ulike syn på hva som er viktig og jeg synes VdV sine kvaliteter(der Udogie ligner mer)er viktigere enn å ha Udogie på back.
    Reguilon starter for United, så der får vi en pekepinne på nivået.

Wolverhampton 1: Dier på bærtur. Højbjerg som vanlig vet ikke hva som skjer bak han. Davies har faktisk sin mann.

Wolverhampton 2: Højbjerg følger ikke igjen. Dier prøver på idiotisk vis å sette offside.

Vil påstå Davies var en av våre to beste i den kampen.

Villa 1: Davies taper hodeduellen mot Torres. Den kan jeg tilgi. Ingen stoppere vinner alt i lufta og Davies burde aldri stå mot Torres.

Villa 2: Denne er den eneste jeg soleklart vil gi mest til Davies. Støter ikke oppi (ganske typisk Davies) og faller ikke av raskt nok. Emerson bør uansett stoppe det skuddet, men Davies er verst.

City 1: Dødball. Ingenting med Davies.

City 2: Emerson og Bissouma gjør ingenting. Davies følger i det minste med. To andre 95% av skylda.

City 3: Bissouma mister. Lite Davies kan gjøre. Emerson mister Grealish, men denne er omtrent bare Bissouma.

West Ham 1: Skudd som treffer Romero og spretter i Davies. Ingenting med han å gjøre.

West Ham 2: 100% Udogie.

Gjennomgangen viser at Dier ikke kan spille. Og at Bissouma er et stort problem i nåværende form. Højbjerg er veldig dum til tider for å være såpass smart ellers. Davies bør gjøre mye bedre på ett av de målene og selv om å tape en hodeduell mot Torres ikke er noe skandale i seg selv kan han gjøre med for å forstyrre han.

Mot Villa gjør han det han så ofte gjør - blir for passiv. Samtidig viser han at han tilpasser seg. Er vel før Lo Celso sitt mål mot City at han står opp og vinner duellen.

Jeg er overrasket over hvor bra han har sett ut. Vi bør ha en nye «tredje» stopper, men for meg er ikke Udogie som stopper svaret. Udogie er for meg som skapt til rollen han har nå.

Allerede kontrakt ut 2027, men antar lønna hans ikke står i stil til hans spill.

Absurd stort talent. Måtte fremgangen vare.

Helt gull! Litt uslepen og han gjør noen feil av og til, men han er allerede enormt god og har virkelig et skyhøyt potensiale.

Tenk om han spiller som han gjør nå til 2030....

Det verste er at han kan fort ha mer å gå på 😳 Bank i bordet. Samme med Sarr 😳 Helt insane talenter vi har fått tak i 🙂