Knut Lloris Emerson Romero Dier Davies Sessegnon Bentancur Højbjerg Deki Son Kane Subs: Forster, Lenglet, Sanchez, Doherty, Perisic, Spence, Bissouma, Lucas, Gil
Knut Spence er i kamptroppen, noe overraskende gitt Contes kommentarer om ham som en "klubbinvestering". Ingen Sarr, Winks eller Tanganga. Også litt (bare litt) overrasket over at Sessegnon tok plassen på venstre fremfor Perisic.
presley Litt overraskende må en kunne si. Hadde forventet at Perisic skulle starte. Davies trodde jeg ikke var helt 100%, men gledelig at han er klar. At Royal starter er litt overraskende. Kjekt at Spence & Gill er på benken, det betyr vel at de er med i planene til Conte.
Ginola14 Blir spennende å se hvordan beina på gutta er i dag. Ser vel for meg at det er en viss fare for at de er litt "stinne" av trening. Veldig kort pre-season. COYS
Schism Emerson starter fordi han har vært skadefri. Doherty er ikke 100%. Ei heller Perisic. Jeg synes også det er et bra prinsipp å beholde folk som ikke har spilt seg ut. Sessegnon og Emerson var mye bedre på slutten i fjor.
ToreG Lykke til folkens! Satser på at vi er 2 poeng foran Pool om et par timer. Litt overraskende startoppstilling, men greit å la de nye få en 'myk' start.
CWaddle Tar denne her selv om den ikke hører hjemme her. Regner med den blir lest raskest her 😉 Generell fotballdiskusjon > De andre lagene , kommer ikke opp på "forsiden" selv om man filtrerer på "All discussion" og velger "latest" eller "newest" Gjelder også "Hater analene".
Knut CWaddle Jeg har lagt merke til det samme. Litt usikker på hvordan man kan fikse det, men skal gi det et forsøk senere!
presley Hampton har en veldig ung keeper og lite erfaring på dette nivået. Spilte for City sitt U-18, ble lånt ut til Pompey og gjorde det bra der.Ble kjøpt av Hampton.
presley Hvorfor greier ikke å passe på Prowse.Helt utrolig at det skjer igjen.Føler han scorer mot oss hver eneste sesong.