Billetter til Tottenham Hotspur Stadium
- Redigert
Knut misforstod spørsmålet ser jeg. det var om one hotspur kort, ikke sesongbilletter. sorry!
blir nok verre å låne one hotspur-kort av hverandre for enkeltbillettkjøp. når det er sagt så har jeg enda ikke blitt sjekket legitimasjon på på kamp - så om en ligner litt på eieren av kortet går det kanskje bra??
Edit: Dvs etter å ha tenkt meg om blir det kanskje problematisk i det billetter stadig skal lastes over på nye enheter (tror du må få tilsendt ny lenke for hver nye enhet). Det vil kanskje gå noen "alarmbjeller" om en person stadig "bytter" mobiltelefon.
Da må man vel låne bort telefonen sin også?
Ah. Ja. Selvsagt. Ingen dum ide. Selv om jeg personlig er for bedagelig til å styre med slikt.
Faen, føles som jeg er 80 år når jeg prøver å finne ut av hvordan man skal få seg billetter til kamp
- Redigert
En liten update: Det er en betraktelig enklere måte å "overføre" en billett enn å låne bort telefonen sin, typisk i tilfeller der vedkommende som skal overta billetten ikke har eget CRN eller det eventuelt er en billett som ikke lar seg overføre via Ticket Exchange.
På iPhone (antar det finnes tilsvarende muligheter for android) kan man gå inn på menyen (de tre punktummene) oppe i høyre hjørne og så på "pass details". Nederst får man så opp en QR-kode man kan screenshotte og dele med vedkommende som skal overta billetten.
Denne QR-koden kan man bruke i billettscannerne (men pass på ved første screening ytterst at de som scanner med håndscanner ikke åpenbart skjønner at du bruker et screenshot).
Ok, muligens forklart tidligere (har forsøkt å lese litt) men har jeg forstått det rett om jeg -kun- får kjøpt en 1 billett på 1 medlemskap? eller kan jeg kjøpe flere?
- Redigert
Dette svaret er den korte varianten: 1 billett per medlemsskap. Når det er sagt så kan hvem som helst registrere seg gratis og kjøpe billetter. Betalt medlemsskap handler først og fremst om prioritet i køen.
Når legger man ut til "non-Members"? Ser det er ganske mye ledig til Forrest, men det er ticketexchange - har "non-Members" tilgang til de billettene?
- Redigert
Schism Usikker. Det jeg er helt sikker på er imidlertid at sesongkortholdere kan overføre setet sitt til alle som har et eget CRN (også dem som har registrert seg gratis).
Sånn sett gir det mening at ikke-medlemmer skal kunne kjøpe fra ticket exchange/ fra klubben dersom kampen ikke er utsolgt. Men dette blir bare spekulasjoner fra min side.
Aww skjønner. Tusen takk Jeg har ikke vært på den nye stadion, men var på WHL i 2012 så kunne vært moro å satt kryss i listen men vet ikke om jeg orker masse stress (slik det ser ut for meg nå)
OK. Synes bare det var litt merkelig måten det står "info" på for "Non-Members" for fremtidige kamper, mens jeg som medlem kan kjøpe via ticket exchange. Indikerer at man ikke kan kjøpe, men det kan selvsagt gazza79 teste ved å opprette en bruker uten at han/hun er medlem - for så å se om billettene er tilgjengelige.
I høst da jeg kjøpte gikk billettene før "general sale" - så det som så var tilgjengelig var via ticket exchange.
God ide! takk Schism
Litt off topic men har en utenlandsk kone (som har bodd i Norge i over 10 år og fast jobb og alt det der) men har ingen visa til UK. Sist gang vi reiste dit men da var det på vei hjem via england i 20+ timer så slapp de oss inn da vi stod på grensen. Noen som har erfaring med det om man skal være mer enn 24 timer? jeg forsøkte å finne tilbake til den websiden hvor det faktisk stod at de gjør vurderingen på grensen men klarer ikke å finne tllbake til den
Ser ut til at jeg kan rote meg til London når vi spiller mot West Ham i oktober, jeg antar mulighetene for å krøke til seg billetter til meg og fruen er litt tricky. Er det noen som har innspill?
- Redigert
Generelt bør man alltid prøve gjennom klubben først; selv om salgsdato for billettene har passert kommer det nesten alltid tilgjengelige standard billetter frem mot kampstart pga sesongkortholdere som plustelig ikke kan. To stykk eller flere ved siden av hverandre er mer tricky; dvs for å få kjøpt dette gjennom klubben må man ha litt flaks og være åpen for å sitte på "mindre attraktive" deler av stadion.
Skal man være garantert billetter ved siden av hverandre lengre tid på forhånd kan man enten kjøpe premium-billetter gjennom klubben eller kjøpe gjennom aktører som tilbyr "pakker". Det vil si som oftest si at man kjøper hotell og billetter samlet: Mer info her.
Jeg tror også man kan "søke" om billetter gjennom Tottenhams venner - men da er det også snakk om pakker som inkluderer hotell, solgt av Ving. Dessuten må alle som skal ha billett på denne måten være medlem av Tottenhams Venner.
EDIT: En siste mulighet er å skaffe billetter direkte fra sesongkortholdere gjennom ymse Facebook-grupper. Her må man være litt varsom siden betaling går utenom offisielle kanaler - og man bør være kritisk til hva slags pris den enkelte forlanger.
Ikke så mye å tillegge fra Knut, men hvis du ikke allerede er medlem ser footballtravel bra ut.
Hva slags priser må man belage seg på? Fikk ett tilbud på "trolig max 1400/stk" på felt 522.
Nå har jeg ikke vært på kamp siden fansen skreik "we're winning 6-1" mot Real Madrid i 2011, og jeg husker ikke hva jeg betalte for de billettene.
Riktignok skjønner jeg at derby og etterspørsel vil heve prisen en del.
Høres greit ut. Når vi må kjøpe med Støre-penger går prisene opp år for år.
Og hvis du ikke er medlem fryktelig mye billigere enn å kjøpe to medlemskap for en kamp.