Har block 248, rad 5 for the record - om noen skulle være interessert i en kamp jeg ikke skal på selv ☺️

Knut
    Jeg går ut i fra at det ikke er enkelt å få en plass til ved siden av din? Tipper kjerringa blir misfornøyd om vi havner på hver våres side av stadion..

• Knut svarte på dette.

Er det slik at å låne onehotspur kort av hverandre som i «gamle dager» ikke fungerer lenger, pga bilde/leg?
      Hvis det er tilfelle..,
      Om jeg da ikke finner noen med to sesongkort ved siden av hverandre, står jeg da igjen med disse to alternativene: enten en pakkereise, eller rett og slett kjøpe et onehotspur medlemskap?

Det er ikke noe poeng lenger, for sesongbillettene kan overføres fritt til alle som har registrert seg med eget CRN (og det kan en få uten å være betalende medlem). Dvs du kan "låne" et kort, men billetten står etter overtføringen i ditt navn.

Dvs man kan kjøpe billetter som før, men med mindre risiko for selger ift å få inndratt kortet.

Det var vel en tråd på TV forumet om å låne kort eller var det ei gruppe på FB? Det fungerte bra, jeg både lånte og lånte bort mitt kort mange ganger.

Hvis noen andre skulle lure senere så fikk jeg nå epost med mitt "pass" (bare pass - ikke med billett, men forstår at denne blir lastet opp senere). Dvs. to dager etter at jeg kjøpte OneHotspur+. Fruen har ikke fått sitt, men antar det kommer snart.

Får du kjøpt bill både til deg selv og fruen på ditt abb? Eller har hun sitt eget onehotspur medlemskap? Er så lenge siden jeg var medlem at jeg har helt glemt av hvordan det fungerer.

Ginola14

Måtte melde henne inn også (dvs jeg fant ingen annen måte - kan ikke med 100% sikkerhet si at det ikke finnes en annen måte - ble litt travelt nå som alt plutselig er utsolgt på flekken).

Så blir en dyr kamp 😆

Knut misforstod spørsmålet ser jeg. det var om one hotspur kort, ikke sesongbilletter. sorry!

blir nok verre å låne one hotspur-kort av hverandre for enkeltbillettkjøp. når det er sagt så har jeg enda ikke blitt sjekket legitimasjon på på kamp - så om en ligner litt på eieren av kortet går det kanskje bra??

Edit: Dvs etter å ha tenkt meg om blir det kanskje problematisk i det billetter stadig skal lastes over på nye enheter (tror du må få tilsendt ny lenke for hver nye enhet). Det vil kanskje gå noen "alarmbjeller" om en person stadig "bytter" mobiltelefon.

Da må man vel låne bort telefonen sin også?

• Knut svarte på dette.

Schism Det er nok det enkleste ja. Evt så laster man kortet sitt inn på en gammel telefon, tablet e.l. - som sikkert er greiere å låne bort enn den man bruker til vanlig.

Ah. Ja. Selvsagt. Ingen dum ide. Selv om jeg personlig er for bedagelig til å styre med slikt.

Faen, føles som jeg er 80 år når jeg prøver å finne ut av hvordan man skal få seg billetter til kamp 🥵

3 måneder senere

En liten update: Det er en betraktelig enklere måte å "overføre" en billett enn å låne bort telefonen sin, typisk i tilfeller der vedkommende som skal overta billetten ikke har eget CRN eller det eventuelt er en billett som ikke lar seg overføre via Ticket Exchange.

På iPhone (antar det finnes tilsvarende muligheter for android) kan man gå inn på menyen (de tre punktummene) oppe i høyre hjørne og så på "pass details". Nederst får man så opp en QR-kode man kan screenshotte og dele med vedkommende som skal overta billetten.

Denne QR-koden kan man bruke i billettscannerne (men pass på ved første screening ytterst at de som scanner med håndscanner ikke åpenbart skjønner at du bruker et screenshot).

4 måneder senere

Ok, muligens forklart tidligere (har forsøkt å lese litt) men har jeg forstått det rett om jeg -kun- får kjøpt en 1 billett på 1 medlemskap? eller kan jeg kjøpe flere?

Dette svaret er den korte varianten: 1 billett per medlemsskap. Når det er sagt så kan hvem som helst registrere seg gratis og kjøpe billetter. Betalt medlemsskap handler først og fremst om prioritet i køen.

Når legger man ut til "non-Members"? Ser det er ganske mye ledig til Forrest, men det er ticketexchange - har "non-Members" tilgang til de billettene?

• Knut svarte på dette.

Schism Usikker. Det jeg er helt sikker på er imidlertid at sesongkortholdere kan overføre setet sitt til alle som har et eget CRN (også dem som har registrert seg gratis).

Sånn sett gir det mening at ikke-medlemmer skal kunne kjøpe fra ticket exchange/ fra klubben dersom kampen ikke er utsolgt. Men dette blir bare spekulasjoner fra min side.