Aner ikke når, men har en diffus plan om å få med fruen over i løpet av høsten. Ho har null forståelse for dette engasjementet mitt, tenker at jeg en eller annen gang i livet må gjøre et seriøst forsøk på å forklare denne lidenskapen. Og det gjøres best i London. Antakelig sammen med både musical og museer for å gjøre helga litt mer attraktiv, men nok om det...
Spørsmålet er hvordan det ligger an med folket her inne og muligheten for å være behjelpelig med billetter?
Kan vel bli mye flytting pga CL, så det er vel en utfordring å planlegge for lang tid i forveien.
Billetter til Tottenham Hotspur Stadium
- Redigert
En tur på stadion for kamp er definitivt verdt det, så dette må du få til
Det er litt trykk på billettene nå da fansen er mer optimistisk enn på noen sesonger - ihvertfall enn så lenge
De tre første hjemmekampene ble solgt ut raskt i det ordinære billettsalget - og de neste kampene kommer for salg 8/9 august. Her prioriteres betalende One Hotspur-medlemmer og det er førstemann til mølla: https://www.tottenhamhotspur.com/tickets/buy-tickets/home-tickets/
Å skaffe enkeltbilletter utover det ordinære salget kan man likevel forholdsvis enkelt gjøre på Ticket Exchange (info på lenken over) noen dager i forkant av kampen. Alle som skal ha sete behøver å være registrert/ha egen bruker til systemet (men ikke nødvendigvis betalende medlem) for å kjøpe. To billetter rett ved siden av hverandre er vanskeligere, særlig til større/populære kamper. Og det kjedelige med Ticket Exchange er at man har liten forutsigbarhet ift hva som vil finnes av tilgjengelighet lengre frem i tid. Slår man seg til ro med billetter "ikke så langt unna hverandre" er godt nok er sjansen god for at man finner noe.
Utover dette så finnes det en norsk gruppe på Facebook som heter kjøp- og salg av Tottenhambilletter e.l. Her kan man avtale med norske sesongkortholdere at man skal kjøpe plassen deres til enkeltkamper de ikke skal på selv og det er flere der inne som kan skaffe plasser ved siden av hverandre.
Tottenhams Venner har vel kanskje også begynt med supporterturer igjen og da er man sikret billetter ved siden av hverandre. Minuset er at man betaler for en pakke inkludert hotell (relativt dyrt).
Ellers er det ymse selskaper som kan skaffe billetter. Hvilke selskaper som er seriøse og hvilke som er useriøse har jeg ingen oversikt over - men man betaler gjerne en god del mer enn hva billetten egentlig koster.
Hva angår sesongkortholdere her inne som kan være behjelpelig så må nesten hver enkelt som evt har gi lyd fra seg. Personlig har jeg ett sesongkort som jeg kan selge til enkeltkamper jeg ikke skal på selv.
- Redigert
Ah, glemte at dersom man er villig til å grave dypere i lommeboka for premium/hospitality-billetter så kan man nok skaffe samlokaliserte billetter til de fleste kampene i god tid på forhånd.
- Redigert
OysteinS Jeg har forstått det slik at de tilbyr hospitality i "alle prisklasser" på det nye stadion. Har du £30 000 å avse kan du jo bli med i "The Tunnel Club"
https://www.tottenhamhotspur.com/the-stadium/venue-hire/event-spaces/the-tunnel-club/
Knut
Takker for informativt svar. De andre gangene jeg har vært over har det vært via sesongkortholdere her, da veit jeg at den praksisen fortsatt er mulig på nytt stadion. Så får jeg bare kaste ut agn når vi har spikra kamp og helg.
Litt off topic, men kunne jo være interessant å høre om noen har noen anbefalinger om ting å få med seg i lokalområdet? Har stort sett bare sett pubene rundt WHL.
- Redigert
Tja, det er mange ålreite spurs-puber i storområdet som du er inne på - men generelt så er jo dette en fremdeles en "sliten" del av byen. Så kommer egentlig ikke på noe nevneverdig av det jeg har sett ihvertfall. Er nok stadion som er den store attraksjonen (uten at jeg skal påstå at jeg har fått med meg "alt").
Chick-King finnes fremdeles da
Ble nettopp One Hotspur-medlem igjen. Hvor lang tid tok det for dere som er medlemmer før dere mottok link til Digital Pass?
- Redigert
Schism jeg har ikke kjøpt billetter siden WHL, jeg har kort fremdeles. Følgende står på nettsiden 6/7-22;
Digital tickets
Members that have renewed their Memberships from the 2021/22 season do not need to take any action. Their existing Digital Passes will be updated in the coming weeks. All Members will be contacted when the process has been completed and what steps should be taken if the updated pass is not showing.
Any members that were issued with photocards to use for stadium access will also have these cards updated automatically and confirmation will be sent once this process is complete.
New Members will receive their Digital Pass no later than 48 hours before the first game they are due to attend.
- Redigert
Man får det som en lenke på mail mener jeg å huske. Som sesongkortholder har jeg et "fast pass" på iPhonen min som billettene til hver kamp lastes opp til (på tilsvarende måte som boardingkort og andre digitale billetter). Antar det er noenlunde tilsvarende for One Hotspur-medlemmer også.
Perfekt. Takker.
Merkelig system. Så hvis noe går feil har man ekstremt kort tid på å fikse det (har opplevd at min billett ikke kom en gang tildligere - så litt paranoid). Hvorfor kan det ikke sendes umiddelbart etter at man har kjøpt?
Tror ikke mitt "pass" oppdaterer seg fryktelig mange dagene før kamp heller. Husk forresten på å gjennomføre den digitale identitetsverifikasjonen i god tid på forhånd.
Ja. Så den. Alltid fint med med førerkort med bilde fra deg jeg var 18
Fungerte for AirBnb så satser på at Tottenham godtar også.
Da blir første tur til nye WHL Spurs - Leicester. Hadde håpt å få billetter nærmere veggen og lengre nede, men tok ikke sjansen på å vente til imorgen.