En tur på stadion for kamp er definitivt verdt det, så dette må du få til 😉
Det er litt trykk på billettene nå da fansen er mer optimistisk enn på noen sesonger - ihvertfall enn så lenge 😅
De tre første hjemmekampene ble solgt ut raskt i det ordinære billettsalget - og de neste kampene kommer for salg 8/9 august. Her prioriteres betalende One Hotspur-medlemmer og det er førstemann til mølla: https://www.tottenhamhotspur.com/tickets/buy-tickets/home-tickets/
Å skaffe enkeltbilletter utover det ordinære salget kan man likevel forholdsvis enkelt gjøre på Ticket Exchange (info på lenken over) noen dager i forkant av kampen. Alle som skal ha sete behøver å være registrert/ha egen bruker til systemet (men ikke nødvendigvis betalende medlem) for å kjøpe. To billetter rett ved siden av hverandre er vanskeligere, særlig til større/populære kamper. Og det kjedelige med Ticket Exchange er at man har liten forutsigbarhet ift hva som vil finnes av tilgjengelighet lengre frem i tid. Slår man seg til ro med billetter "ikke så langt unna hverandre" er godt nok er sjansen god for at man finner noe.
Utover dette så finnes det en norsk gruppe på Facebook som heter kjøp- og salg av Tottenhambilletter e.l. Her kan man avtale med norske sesongkortholdere at man skal kjøpe plassen deres til enkeltkamper de ikke skal på selv og det er flere der inne som kan skaffe plasser ved siden av hverandre.
Tottenhams Venner har vel kanskje også begynt med supporterturer igjen og da er man sikret billetter ved siden av hverandre. Minuset er at man betaler for en pakke inkludert hotell (relativt dyrt).
Ellers er det ymse selskaper som kan skaffe billetter. Hvilke selskaper som er seriøse og hvilke som er useriøse har jeg ingen oversikt over - men man betaler gjerne en god del mer enn hva billetten egentlig koster.
Hva angår sesongkortholdere her inne som kan være behjelpelig så må nesten hver enkelt som evt har gi lyd fra seg. Personlig har jeg ett sesongkort som jeg kan selge til enkeltkamper jeg ikke skal på selv.