Nicolò Zaniolo
Helt utrolig hvis han fortsatt koster 40m.
I hvert fall helt utrolig hvis vi kjøper en reserve til 40m når vi har den elleveren vi har.
- Redigert
Sagt det før, sier det igjen. Dette er vår nye høyre vingback
Hvor skal Porro spille?
Personlig er jeg ikke så opptatt av hvem som er «på laget». Bare å se på Son. Slikt vil variere. Og med fem bytter enda viktigere å ha en tropp hvor folk på benken kan gjøre en forskjell.
Men 40m for en kar som ikke leverer og som har to korsbåndsskader er absurd.
Men ja takk til et lån med opsjon basert på CL.
Funker som venstre vingback også han her. Er jo venstrebeint skal se zaniolo, porro, spence og udogie flyr som gale (kreative offensive, samt defensivt trygge) opp og ned på sidene neste sesong!
Zaniolo som vingback? Det tror jeg bare er på FIFA.
Vi blir nok litt FIFA neste år..
Om Spurs og Roma klarer å bli enige, klarer Zaniolo den medisinske testen mon tro?
Er dette en fyr vi vil ha, hvis det som skrives er sant?
Nesten klar for Bournemouth. Så ville Milan ha ham og da ville jo han mye heller dit.
Så fant Milan ut at de ikke hadde råd og da ville han jo mye heller til "favoritten sin" Bournemouth allikevel.
Bournemouth takket pent nei takk. De hadde brukt pengene på "noe annet" i mellomtiden.
Som sagt, hvis dette er sant så er det pokker ta meg så bra
Veldig merkelig denne. Hva har forandret seg fra i sommer for oss? Hvis vi mente han var så perfekt den gang - så kan vel ikke noen mindre med dårlig spill forandre alt?
Så har det for meg alltid vært et spørsmål om pris. Er 30 billig nok? Jeg vet ikke. Men det må nesten ha vært innenfor hva vi har ansett som billig nok i fjor.
Klarer heller ikke helt å se at Danjuma skal ha forandret så mye på vårt ønske om en kar som Zaniolo.
Jeg er ikke verdens største fan. Sett Roma litt i høst også pga han. For meg ville han vært et 5-6. valg som har solid oppside hvis han plutselig skulle finne tilbake på sporet i en ny klubb osv. Har vi råd til å betaler 30m for en kar som jeg vil si opplagt ville vært bak Kane, Son (i noenlunde form), Kulusevski og Richarlison (dvs han er fort bedre enn hva Richarlison er på høyre)? Samtidig som han er en korsbåndsskade unna at karrieren er over på aller høyeste nivå? For meg er ikke det noe opplagt ja. Enda mindre da han også vil være «utlending».
Så hadde jeg ikke kalt det noen katastrofe hvis vi hadde prøvd oss til 30. Kommer an på hva annet vi kunne fått inn selvsagt.
Utrolig merkelige greier.
Gått fra «hot» til «not» rimelig kjapt han her.
Må jo lure om vi skifter mening rundt en spiller så kjapt? Vi var "desperate" i sommer, men noen mnder senere synes vi ikke det er interessant til nesten halv pris? (hvis man skal stole på ryktene rundt summer).
Kan også høres ut som at Roma har dummet seg ut. At de har bedt om alt for mye penger fra klubber som oss - så sitter de igjen med rundt 20.
Forøvrig synes jeg rundt 20 høres ut som riktig pris basert på hans skadehistorikk og ustabile spill.
Jeg vet ikke hvor mye tyngde slikt har når det kommer til stykket når det står om mangfoldige millioner kroner, men det var vel en ITK som hintet om at Italienske klubber har blitt redde for å ha for mye å gjøre med Paratici.
- Redigert
En vet jo heller ikke (potensielt) hvor mange av Paratici sine italienske transfers til oss (+ de som ikke har blitt noe av) som (også) var drevet av andre ting enn at spilleren nødvendigvis var den beste matchen for oss...
I fjor sommer var ikke Paratici et problem.
Personlig tror jeg ikke slikt er drevet av inkompetanse som mange Spursfans alltid tyr til som forklaring, men denne er litt merkelig. Spesielt i fjor sommer var Zaniolo mannen Conte ville ha - så vet jeg ikke helt hva som har skjedd.
Jeg vet ikke hvordan det der kunne ha fungert, men ville overrasket meg om vi ikke kunne sendt Levy for å gjøre det formelle med Roma i så fall.
Meget mulig Roma spilte vel høyt med oss. La oss si at de ba oss om 35m. Så ble på mange måter deres "bløff" avslørt til slutt. Ikke umulig at det kommer noe "ITK" på det fremover. Selv om det også må tas med en klype salt selvsagt.