Schism OsvaldoArdiles Er bedre i den forstand at man ikke kaller folk for løgnere lengre, men alle vet jo hva han sa. Desto mer jeg tenker på dette desto merkeligere blir det. Jeg er ingen fan av Ange, men han tok i alle fall ansvar. Og han snakket.
Knut Jeg tenker det er på tide å la Romero gå - om noen er villige til å betale ok med penger for ham.
Kungreke Schism hehe, byråkratiet i klubben er nok større enn som så. Er mange folk man aldri hører noe om.
Schism Kungreke Hvem snakker vi om her? Romero sier folk burde uttale seg. Hvem andre enn de jeg nevner er det vi da snakker om? Annet enn «byråkratiet»?
presley Støtter Romero her, men han ber jo å bli solgt også.Komme med slike uttaleser til media er ikke bra. Lloris gjorde lignende, han kritiserte spillerene etter en Confrence League kamp, borte på Muri var det vel. Jeg kan fint selge Romero, men da må klubben ha en plan.Vi kan ikke selge han og ikke ha en erstatter klar. Det er nok utrolig mye som skjer bak kullissene tenker jeg.
Knut Vi har "haugevis" av mulige erstattere som antakelig hadde gjort en vel så bra jobb som det Romero presterer for tiden: Danso, Dragu, Davies og i tillegg har vi Vuskovic. Jeg mener kategorisk at vi ikke behøver å handle noen erstatter med det første.
presley Knut Mulig du har rett.Være tøff og sende ut de som ikke er gode nok.De som ikke gir 100%.Ingen kjære mor.Så får vi heller se om vi trenger en ny spiller. Danso er god, jeg er veldig spent på Vuskovic.Mye tyder på at han er et enormt talent. Han nevnt det før, Arteta gjorde det samme i Arsenal.Sendte spillere ut, uansett hva navnet var.
Knut Misforstå meg rett; en godt motivert og fornøyd Romero er verdt å beholde. Problemet i mitt hode er at han later til å prestere dårligere når ting ikke helt er som han vil. Jeg antar at han på neste Argentina-samling vil være superskjerpet, noe han ikke har vært hos oss på en stund.
ManagerBill Knut Er du ikke 110% fokusert på den som betaler lønna di bør du faktisk komme deg ut å finne deg en klubb,som har slik innstilling. Det vill vi ikke ha på N17....
OysteinS ManagerBill veldig enig, altfor mange av de pasningene Romero sender fremover virker det som konsentrasjonen er langt under 100% og i tillegg bruker han altfor lang tid.
Madball Fått mye tyn de siste sesongene Romero, mye absolutt på sin plass men det blir ofte stille når han er god. Sagt det før og gjentar gjerne, det er ikke her skoen trykker. Romero, Vdv,Palinha og Richarlison står jo for ennstor del av scoringene våre men av de er det vel stort sett bare vdv som slipper unna hvis han ikke leverer i en kamp.
Eddie Cristian Romero launches new rant at Tottenham bosses minutes after January window shuts https://www.mirror.co.uk/sport/football/news/cristian-romero-tottenham-transfer-window-36659061#google_vignette
Atrix Eddie Bra sagt av Romero. Dessverre så hører vel ikke de øverste lederne etter.... Han drar nok uansett etter sesongen. United tapte EL finalen mot oss, men klarer å forsterke seg selv om Amorim fikk sparken. Vi vant, men føles ikke likevel slik. Ledelsen var høyt oppe og lovet som vanlig gull og grønne skoger. Er bare omtrent unggutter som kommer inn...
Schism Blir spekulasjon, men antar Romero føler seg lurt av klubben. At han signerte en ny kontrakt med en forståelse av nå skulle det satses.
OsvaldoArdiles Schism Helt enig! Ble nok lovet satsing, og får det motsatte.... Skjønner godt at han er sint! Ikke akkurat sånn at jeg sprudler av glede heller....
Kungreke Romero må gjerne være sint, men ut i fra det jeg til tider har sett på banen fra den mannen så burde han "put his money where his mouth is". Lewis å co gjør nok ikke alt de kan, men det gjør jaggu ikke vår kaptein heller.
Madball Er vel litt frustrerende å se at laget blei veldig mye bedre av at han blei bytta ut.. selv om jeg personlig synes han er god
ManagerBill Madball Helt korrekt,,,tempo gikk opp,pasninger gikk radigere,,han kan selges ja,, virker ikke som han maxer når han spiller...samler jo på gulekort,,,,scorer mål innimellom men hjelpes so mye rart som skjer i bakre rekker...