Enig. Det vil nok ta litt tid før Frank kan få organisert oss siden vi nå har i noen år spilt på nivå med et Gutte-12 lag rent organisert (og jeg har trent barn i den alderen med bedre defensiv struktur enn vi hadde i perioder under Ange). Romero som spiller i et faktisk lag kan bli et beist - det beistet vi alle vet han kan være (og noen tror han er allerede).
Jeg tipper det er 80% sjanse for at han blir i år. Og så tipper jeg det er rundt 95% sjanse for at han drar neste sommer. Skulle vi få en skikkelig oppsving er det mulig han blir, men ender vi rundt 6-7. plass (som nok er det mest realistiske) og ikke vinner CL tipper jeg han drar.
Og som nevnt tidligere er det mulig det passer alle parter. Romero er mye skadet. Vi har forhåpentligvis Vuskovic som tar steg. Ikke at jeg ønsker Romero borte. Hvis han blir så god som han kan bli i år så håper jeg han blir her resten av karrieren, men det er ikke nødvendigvis verdens undergang hvis han forsvinner sommeren 2026. Litt verre hvis han forsvinner allerede nå. Ergo tror jeg han blir ett år til.