Kungreke Trenger vi forsvarere egentlig? Dragusin er vel tilbake snart. Davies, Vuskovic, Takai. Hat vel greit med backup?
Torsan Helt herlig dette. Med engang Spurs blir linket til en spiller så hiver Scums seg på.... Faen her må det være noen muligheter for å gjøre bomkjøp for Scums...
Cuti Ja, denne burde de greid på formiddagen synes jeg. Utrolig at de trenger utover ettermiddagen også.
Mabbutt Cuti At vi har fått et par skraper i lakken på overgangsmarkedet siste måneden er det vel bare kranglefanter som ikke er enige i. Etter hva jeg har lest, så synes jeg at det er MGW og Eze som sitter med ripe i lakken. Men det handler vel om perspektiv og utgangspunkt vil jeg tro 👍
Cuti Mabbutt Etter hva jeg har lest, så synes jeg at det er MGW og Eze som sitter med ripe i lakken. Du mener at de sitter igjen med svarteper? Eller at vi kom godt ut fra disse to situasjonene?
OysteinS Cuti Eller at vi kom godt ut fra disse to situasjonene? Selvfølgelig kom vi best ut her, hvem ønsker scum supportere og spillere som ikke vil til vår klubb, nei takk sier jeg!
Cuti OysteinS Hvorfor ønsker vi å kjøpe det du kaller «scum supporter og spiller» da? Sier du dermed at klubben gjorde en feil ved å gå etter en sånn spiller?
Schism Hadde Tottenham kommet bedre ut av situasjonen hvis man ikke hadde bydd på MGW og Eze? Knapt noe tap her - bortsett fra den nevnte stoltheten til noen fans. Det bør man kunne leve med.
OysteinS Cuti jeg sier ikke at vi "bevisst" gikk etter en scum supporter, men heldigvis avslørte han seg selv, den med MGW lukter også, til vår fordel.
Sheik Om han ikke vil hit, men til Arsenal så er det igjen å gå til neste mål. Plutselig får Arsenal solgt en av de og da vet vi hva som skjer (ref. Romano).
Cuti OysteinS Han avslørte at han hadde spilt for Arsenal i ungdommen? Beklager, men det er ikke til vår fordel at vi ikke får de spillerne manageren ønsker seg.
Torsan Herregud tenk å signere for Scums.. "har trua på prosjektet der", blir ikke mye pokaler der i gården dette året heller.....