Schism Helt umulig fra utsiden å ha noen sterke meninger om hvem som er flinke og ikke blant staben. På en side synd at man mister noen allerede etter en sesong. Birmingham henter han da også garantert fordi han har et godt omdømme hos oss (noe de helt sikkert har forhørt seg om). Samtidig klarer jeg ikke å la være å tenke tanken at det kan være positivt for Ange å få inn noen andre. Det er noe som ikke sitter i den defensive strukturen vår. Kanskje kan det være greit med noen nye øyne der.
Knut For dem som måtte være interessert har Gold lagt ut en video på kun(!) 45 minutter der han utdyper om disse endringene:
Kungreke Knut Imponerende at han har klart å komme under en time. Det går rette veien om dette fortsetter.
Knut Schism tror den store forskjellen fra de "normale" videoene er at han ikke hadde noen kamp å snakke om. Han er nok tilbake på halvannen time straks vi begynner å spille kamper igjen 😅
Knut Kungreke det var kanskje ikke det dummeste han har gjort 🤣 Når det er sagt så har jeg inntrykk av at det var en del støy rundt ham generelt.
OysteinS Kungreke vi var i PL ja, men kjempet vi om PL gull, spilte vi CL finale, hadde vi state of the art treningsanlegg, mega multi use stadion og solid økonomi, det kan jeg ikke huske vi hadde før Levy.