Cuti Kanskje mer populært her inne når Richy blir nominert til månedens spiller? 🤔 Alltid morsomt og fortjent når vi har spillere med på sånt.
Mabbutt Cuti Er vel alltid populært når en av våre blir nominert? 😊 Vel fortjent etter den snuoperasjonen han har hatt 😊
Mabbutt Cuti Ja, for meg også 👍 For min del (som jeg sikkert har sagt plagsomt mange ganger) er det ekstra gøy når hakkekyllinger klarer å snu det, så nå håper jeg Skipp er neste 😉
Cuti Mabbutt Ingenting hadde vært bedre. Men sjansen er nok stor for at han blir solgt til sommeren tipper jeg.
Knut Richy sitt første mål mot Everton er nominert til månedenes mål i PL. https://www.tottenhamhotspur.com/news/2024/february/richarlson-nominated-for-februarys-premier-league-goal-of-the-month/
Knut Ironisk nok er Richarlison kalt inn til landslagstjeneste. Richarlison has been selected for Brazil's squad for games against England and Spain!
Knut Richarlison iført en klassisk Spurs-trøye på kampen i dag. Det kan man like! https://www.facebook.com/share/p/zyL2EVmdFjZHZgb2/ (Hadde selvsagt vært enda mer stas med en Holsten-variant)
Knut twenty-four hours after Postecoglou has stated that the attacker would be missing for three or four weeks, the ex-Everton man revealed that he believes he will be ready for next Sunday's Premier League game at Aston Villa with a return to the training pitch coming at the beginning of the week.
Knut Richarlison says he is ready to play for Tottenham Hotspur again following injury: 🗣️"Didn’t you see the sprint I had when we scored? I’m already training.” 🗣️”I think I will be ready for the game next Saturday." 🇧🇷[@ESPNBrasil]
Vansalot CWaddle Støttes helt ut. Var sykemeldt hele fjor pga stress. Pass godt på dere selv folkens.
Ginola14 Peiling på når intervjuet er i fra? På dette tidspunktet er han i alle fall tydelig fortsatt i psykisk ubalanse, vil jeg påstå. Han har innsett problemet (som er det vanskeligste og "viktigste"), men ikke "kommet over" det
Cuti Intervjuet er visst ferskt. The 26-year-old said in a recent interview with ESPN Brasil that he had been ready to "give up" during his battle with depression following the 2022 FIFA World Cup.