Knut Jeg tenker at du har rett i dine antakelser. Med Paratici ute så endrer det seg antakelig som du sier.
Kungreke Jeg vil ikke ha Pochettino tilbake. Han var bra første gangen men om Tottenham skal bevege seg fremover må man bevege seg fremover.
Kungreke Hadde jeg vært Leicester direktør hadde jeg gjort det jeg kunne for å få Pochettino til Leicester. Hadde vært en bra match.
Schism Det er dømt til å bli Sutretino. Finnes egentlig bare en klubb for Pochettino - Newcastle. Den får han nok ikke. Med litt justerte forventninger er nok da vi med PM det nærmeste han kommer perfekt.
Knut Litt for dårlig oppløsning til at jeg klarer å se ordentlig - men var det snakk om hvilke tabs han hadde åpne i nettleseren sin? Og det dreide seg om bilde 3, 4 og 5 i serien over?
Kungreke Skal bli spennende å se, er vel lenge siden en manager har gått den veien, om det noen gang har skjedd overhodet.
Knut Tja. Han må gjerne komme tilbake senere - men kan være for tidlig i og med at det er en god del av de samme spillerne her som sist. Når det er sagt. Chelsea. Tror ikke det blir noen lett oppgave...