Dougie Vi blir nok ikke enige her, men synes ikke Walker var så dårlig offensivt - spesielt ikke de siste sesongene. Var ok på å komme seg til dødlinja og gjøre cutbacks. Hadde en ekstrem hurtighet, som gjør at du uansett må forholde deg til ham. Litt som Adama. Har sett gjentatte eksempler denne sesongen på at Emerson får mye plass når han er bredt i banen. Rett og slett fordi han ikke evner å utrette noe der. En kalkulert risiko man tar for å kunne ligge mer kompakt og ta ut våre mer sentrale spillere. Var litt samme greia med Aurier en periode under Mourinho.
Schism Litt merkelig å skulle forsvare Emerson offensivt etter at han har vært så ubrukelig så lenge. Jeg tror han bidrar nok hvis Pochettino ønsker en back i en firer bak. Rollen i Pochettino sitt system er ofte å være spillbar for så å spille støttepasning tilbake. Emerson har motoren til å klare det. Samt at man ofte blir isolert en mot en defensivt. Der er Emerson faktisk ganske god.
Dougie Vi får se! Kan jo også hende Pochettino ønsker å videreutvikle Emerson som en smalere back - spesielt med Deki foran seg. Kan bli vel så spennende i en firebackslinje.
Madball Defensivt var Walker fantastisk. Gjorde at vi kunne stå med høy linje. Betraktelig bedre i City offensivt ,så fort å måle han etter dagens standard
Madball En ting som definitivt bekymrer meg hvis Poch blir manageren vår igjen er bruken av visse spillere. Som Dier og Son.
Schism Madball Dier var allerede ute under Pochettino store deler av høsten 2019. Tror Pochettino så litt hva som var på vei til å skje - da Dier også lenge var irriterende mye brukt under Pochettino (jeg elsket Dier tidlig under Pochettino - trodde han skulle bli verdensklasse som DM).
Andreas Schism Huskar eg var sjeleglad for at vi takka nei til en haug med Millionar for Dier da han var på sitt beste som DM. Eg har Dier på drakta mi fra den sesongen han var på sitt aller besste. Forøvrig ein skummel trend med meg og drakter med navn på. Eg hadde Carrick bakpå når han var sjukt god for oss, og POOF så var han i Utd. Dier på drakta da han var som best og POOF så var han ikkje like god lenger. I desember fikk eg drakt med Kulusevski bakpå i 40 års gave fra kjæringa. Han har vel knapt spelt ein einaste god kamp etter det?
rihno Andreas Anbefaler at du fremover bruker ditt eget navn bak på drakta. Vi kan ikke ha supportere som jinxer spillere på laget😋
Andreas rihno Eg hadde egentleg slutta å ha navn på. Men kjæringa er svensk, og tenkte eg trengte Kulusevski drakta. Satse på det ordnar seg til slutt. 😅
Kungreke OysteinS Har Kane, Bentaleb, Poyet, Sandro, Dier, Verthongen, Dawson, King, Sanchez, Lloris, Lloris, Armstrong, Iversen, Modric , litt blanda drops med andre ord 😆
Andreas OysteinS Eg har med vilje holdt meg unna navn etter Dier drakta. Men so måtte jo kjæringa være hyggeleg. Drakt og tur til London med kamp må jo være godkjennt gave, sjølv om det er mogleg ho har jinxa Kulusevski for all framtid.
Andreas Kungreke Tenker Levy gnir seg i henda når han ser dette. 😁 Var jo mykje blanda drops der ja. Armstrong til og med....
Madball Kungreke Kunne laga en grei 11' er av de der med et par ålreite impact subs. Muligens litt ubalansert men du verden hvor mye gøy
OysteinS Kungreke kom til å tenke på at jeg har ei drakt med to navn på, den ble ikke så verdifull som jeg håpte på, den er signert av Soldado og Paulinho... 🤢
Schism Jeg gjorde selv et unntak med Modric 😅 Skal sies at jeg ikke var særlig i tvil om at han ville forsvinne en dag uansett. Var gøy på den tiden med en mann på 2m uten spesielt god ballbehandling i Modric-drakt.