Andreas Schism Ballen var i spel da Richy blei låst ute av bana. Greit at ikkje VdV fikk. Men Richy skal ha, dersom du har rett iat den ikkje var spillt.
John_chef Vanskelig å si om ballen er i spill. Om man tenker da holdingen startet, så er den ikke det.
Andreas Schism var vel ikkje det han prlvde på, håpar eg. uansett kva han prøvde på, så var det elendig
Andreas Så teknisk sett kan man gå opp på corner, slå til keepr FØR ballem blir spillt, få eit fortjent rødt kort, men fortsatt få ta corneren etterpå, fordi corneren aldri blei tatt?
Schism Normalt vinner vi den der. Antar vi vinner suverent på xG. Men går jo ikke når man gir bort mål. Helt ufattelig surt.
rihno Godt med spenning helt til siste kamp. Usikker på om pumpa tåler det. Faen at vi ikke får putta en på slutten der. Sykt scrappy kamp.
mka07 Jepp. Lenge siden jeg har følt vi blir snytt. Så er det jo bare og håpe man kan prestere på hjemmebane. Selve prestasjonene trender i positiv retning synes jeg. Men er poeng som gjelder akkurat nå.
Mabbutt Bør starte neste med vingbacker, 3 bak og Maddison istedenfor Tel og Muani. Stort sett håpløst kantspill. Ingen til å få ballen inn i boksen på skikkelig vis.