Andreas Nå viser Chelsea kvifor dei er heilt oppå 10 plass, og ikkje nedi sumpa med oss. Rutinert å skaffe seg det frisparket der ut av "ingenting"
John_chef Andreas ja vi har mye å lære av dem beste der. Hvordan falle lett når man har en mann i rygg for eksempel. Kan vel nesten ikke kalles juks så lenge dommer blåser
Schism Madball Hvis man skal ha et «system» som gjør at høyrebacken alltid er på høyrebacken så må han nå bare stå der. Ingen som spiller slik lengre.
Mabbutt Mabbutt HVORFOR I HELVETE er det gult på Richy???? 2 straffer i en og samme situasjon. Ser i ettertid at det var han med håret og ikke Richy som fikk det 🙈
Andreas Schism Ballen var i spel da Richy blei låst ute av bana. Greit at ikkje VdV fikk. Men Richy skal ha, dersom du har rett iat den ikkje var spillt.
Andreas Eg har vore oppgitt over dømming før i år. Til og med ganske sur. Men sjelden eg har vore så forbanna som eg er akkurat no. Straffe og rødt kort. Ikkje noko å lure på.
Sheik Fair Play finnes ikke mer. Hvordan er det mulig at 4 dommere og Var lukker øya når det skjer viktige hendelser mot oss? Det er ikke tilfeldig mer når det skjer så ofte...