Jeg tror vi berger plassen.Det er etter kampen i går, synes vi spilte vår beste kamp lang tid.Vi er uheldige som ikke tar 3 poeng.Hadde vi hatt et bytte igjen, så hadde Simons blitt bytte ut.Med han på banen på slutten så spilte vi med 10 man.Danso skrur av i et sekund og vi blir brutalt straffet.
At jeg tro på at vi berger plassen er også pga De Zerbi.
Så litt pressekonferansen til De Zerbi etter kampen,Han gjør alt riktig, svarer tydelig.Er optimist, han har full tro på spillerene.Negativitet er ikke velkommen hos oss.Han tror vi kan vinne de siste 5 kampene og jeg tror det han sier.Han mener det.
Mulig noen synes det lett å svare slik, men verken Frank eller Tudor greide det.
Ser på de resterende kampene hos oss, Forest og WH.
Forest kan muligens få en falsk trygghet.De har Burnley i dag, men etter så har de mange tøffe kamper (Sunderland, Chelsea, Newcastle, United & Bournemouth).De har også EL semi som de tenker mye på.gir dem 4 poeng.
WH får det heller ikke lett.Tror de taper i dag mot Palace.De skal også spille mot lag som kjemper om Europa spill.Deres fire kamper fra i dag er ikke lett (Palace (B), Everton (H), Brentford (B) & Arsenal (H).De har Leeds i siste, det er fordel pga Leeds har berget plassen.Gir dem 4 poeng
Vi har heller ikke noe lett program, men føler vi har litt større sjanse.Jeg ser bedring i spillet, vi spiller mer som et lag nå.Var ikke overbevist når De Zerbi kom til oss, men nå har det snudd.Tror han er den rette manager akkurat nå.Synd vi tok inn Tudor før vi hente han.
Våre siste 5 kamper: Wolves, Villa, Leeds, Chelsea, Everton.
Villa er bra, men de har EL semi å tenke på.Chelsea er alltid et lite helv…. Jeg gir oss 7 poeng.