Schism Simmons? Meinte vel at 2 kampar ikkje var lenge, berre. Sa vel og at han er blant våre bedre, og bør starte.
Var vel du som meinte det var håplaust at han spelte på vingen, rett før han scora fra vingplassen.
Når det kjem til Porros posisjonering, så er det vel ikkje akkurat en statshemlighet at han manglar ein del. Når ballen kjem inn der på den måten så er det Porros jobb å passe på bakre del av feltet. om dei er i overtall så er det midtbana sin jobb å komme ned og dekke ekstra spelarar i boksen. Hadde vi spelt 5 bak med vingback så hadde det vert vingbacks jobb å ta bakrommet og.
At du viser en video av Danso/Porro mot 2 mann, samt en enslig mann på bakerst stolpe forteller meg 2 ting. Vi er elendige i defansiv struktur (poengtert av blant anna meg sjølv tidlegare i kampen) samt at Porro velger feil mann å gå på, når han først skal "velge en mann". Heile forsvarslinja er dårleg på posisjonering, Porro er dårlegast.
Så kan vi selvfølgeleg gå enda djupare i ein diskusjon om kva som er best av mann mot mann, sone, eller ei hybrid løysing.
Du drog fram eksemplet med Maldini. Forsvaret til Milan gjennom dei ørten åra han var aktiv var ein fryd å sjå på. Posisjoneringa var insane. Porro når ingen av dei til anklane.
Hengte meg berre opp i at du skulle være politi over kva man får lov å kritisere, og kor mykje. Legg oppå det at eg er fitte sur for dette uavgjortresultatet, mens du, etter egne ord, ikkje bryr deg.