Coysyeaaaahhalla
Jeg blir ikke lei meg om Tudor er borte i dag. Synes han har bomma på det meste til nå. Men lite som tilsier at det skjer før landslagspausen.
Og tbf mot Tudor, så gjør han mye av det mange har etterlyst på Anfield? En enkel og gjennkjennelig formasjon, forholdsvis hurtig og direkte fotball. Pent å se på er det ikke alltid, men vi greier i det minste å skape litt uten å lekke som en sil bakover. Eneste store spørsmålstegnet er valget av Spence som venstreback og Souza på kant, men det viser seg jo å være et taktisk grep som fungerer tålelig greit? Mtp Spence kvaliteter 1v1 defensivt og at Souza løser kantrollen ok. Og sist, men ikke minst; vi ser et lag som gir alt og løper for hverandre.
Så ja, må nok innfinne oss med at Tudor blir minst til landslagspausen. Og overbeviser vi mot Atleti, samt slår Forest overbevisende, er man jo plutselig der at det ikke gir mening å sparke. Så enkel er fotballen. Og det går forsåvidt begge veier, scorer Salah 2-0 på tampen der, tror jeg Tudor hadde røket før Atletico.