Det er nok resultatet som farger meg, men for meg var det noe forfriskende over de som spilte i dag. De virket å jobbe for hverandre. Vanskelig å trekke fram noen, men Richy var nok klart best, men likte også det jeg så av Souza.
Det mest forfriskende var holdningen. Da gjelder det Romero og VdV. Jeg synes begge de to har en tendens til å kjefte og smelle og riste på hodet til lagkameratene. Til og med når de selv har gjort feilen setter de blikket i spillerne rundt seg. Vicario pleier også å være en del av dette trekløveret etter min mening. Jeg synes det ser ut som de trykker medspillere ned oftere enn de løfter dem opp.
Richarlison og Porro kan virke sure, men det er skjelden jeg har oppfattet det som at det er lagkameratene de klager på, men mer på seg selv. De virker også å ha evnen til å dra fram et smil når det passer seg. Danso og Dragusin virker å ikke ta så mye plass foreløpig (ganske naturlig siden de er 3. og 4. valg), men virker å ha fight i seg og gode holdninger.
Jeg tror slike faktorer har veldig stor betydning, og spesielt i motgang. Jeg tror vi blir nødt til å se til flere spillere som vi ikke har trodd på i forsøket på å berge plassen. Skulle vi berge plassen, tror jeg at vi kommer til å få noen nye og uventede helter.