Schism Tror ikke jeg har sett. Riktig alder. Koster ikke 150m. Så greit for meg. Tviler på at vi klarer å hente ei «stjerne» som skal sitte å se på Kane uansett. En ganske ung kar som faktisk skårer bra som Scamacca er fort det beste. Personlig bare ved å se på stats tviler jeg på at han ønsker å komme til oss. Virker for etablert.
Kungreke Schism Er liksom litt det som er problemet for Kane F.C. Han har hatt klippekort så lenge at ingen gidder å komme til oss. Eneste vi kan håpe på tror jeg må være en sånn Llorente type.
Ginola14 Trykket "ja". En sånn type jeg ser for meg som en backup nr 9. Antagelig (195cm ifølge wikipwdia) god på offensive dødballer og baller i boks når vi trenger et mål. Samt vil sikkert putte i ligacupen. Og i en alder hvor videresalg og sannsynlighet for sportslig forbedring er gunstig.
OsvaldoArdiles https://www.transfermarkt.com/gianluca-scamacca/profil/spieler/315867 €30mill mener de. Det er vel "småpenger" i dagens marked?
Schism Nja. Det er deres "markedsverdi" - som ikke nødvendigvis er en spådom om pris. Jeg aner ikke om man kan få han til 30m, men enig i at det er overkommelig for en ung spiss - som nå er halvveis med i den italienske landslagstroppen.