En viktig hjemmekamp, men det er vel alle.
Nå håper jeg på full støtte fra de som er på stadion.La dem høre helt til valhall.
Jeg sikker på det sitter noen nervøse spillere i garderoben før denne kampen, redd for å bli buet på, redd for gjøre feil.Spesielt de unge spillerene.
La dem heller få full støtte, synge om spillerene og om klubben med full energi.
Så ikke sist kamp, men vi kjempet oss til et poeng.Romero sto fram som en leder.På 2-2 målet kunne han ligget ned og håpet på straffe, men reiser seg opp og sender avgårde et magisk brassespark som gjør vi tar poeng.Nå snakker vi leder folkens.
Vi har motgang nå, da går ting som oftest imot oss.Den kan være billig straffe, rødt kort, tabber osv.Det blir fort stang ut istede for stang inn.
Jeg mener, for å komme oss ut av må det legges ned ekstra innsats.Vi kjempe oss ut av dette som et lag.Vi kommer ikke til vinne 4-0 med festfotball, det vil bli noen slite seire.Kamper vi ikke spiller bra men tar poeng.
Å vinne kamper gir selvtillit og plutselig sitter spillet bedre og bedre.
Har nevnt det før, TF kan ikke forsette å gi spillere sjanse på sjanse til de spilleren som ikke leverer.Vi har en stor fordel her, TF kjenner godt til spillerene i Brentford, det er uten tvil en stort pluss for oss.
Vicario
Porro-Romero-VDV-Spence
Gray-Sarr
Kudus-Bergvall-Johnson
Muani
Vicario er bankers.Han gjorde en kjempe tabbe mot Fulham, men han vært en våre beste denne sesongen.Berget oss mer enn en gang.
Gray og Sarr som DM.Kjører Bergvall i 10 rollen.Gi de yngre en sjanse.Kan vurdere Bergvall ved siden Gray og Simons i 10 rollen.