OysteinS
Mulig du har rett. Jeg blir hvertfall farga over prestasjsonene over lengre perioder nå, så klarer kanskje ikke se en kamp under ett. Var noen få positive tegn, men synes egentlig dette var en av de flere dårlige prestasjonene vi har hatt over lang tid nå. Null balltempo, ingen viser interesse på å gjøre seg spillbar, drøss med feilpasninger, får brudd imot gang på gang. Hadde håpet på en boost etter PSG kampen.
Men det var jo noen positive ting å ta med seg også. Vi klarte å ta litt tak i kampen etter Newcastle fikk en i stanga og var best siste 10 i førsteomgang.
Samme i andreomgang. Når Newcastle tar ledelsen, klarer vi skape ett trykk som vi til slutt utligner på. Og 1 poeng på en tøff bortebane er kjekt å ta med seg.
Synes Muani og Bergvall hadde veldig positiv kamp. Romero må jo også nevnes, fordet om jeg reiv meg i håret når han tok det gule kortet.
Men Bentancur, Udogie, BJ og tidvis Kudus var helt forferdelig. Balltap og pasninger uten mål og mening. Virker ikke som vi klarer å finne ut av hvordan vi skal sette opp midtbanen, og bruke den.