For en skuffelse, ja dette var en nedtur av dimensjoner for meg.
Jeg gikk inn til denne kampen med en god følelse, trodde vi skulle heve oss og ta 3 poeng.Ikke rundspille Fulham og vinne 4-0, men gjøre en god kamp å vinne kampen.
Første omgang var grusom, vi taper mer eller mindre alle dueller.Vi hang ikke med og var heldige som ikke lå under mer enn 2-0.
Vi hever oss i andre omgang, men det skal da bare mangle.Vi skaper litt, men dette er ikke godt nok.
Har sagt det en stund, vi har en veldig svak stall, den svakeste på mange år.
Når vi ser tilbake så har vi ikke erstatte de vi solgte.
Det første målet er slik som skjer, ballen treffer Tottenham spiller og forandre retning.Mister vel ballen på midtbanen, Bergvall leser situasjonen feil.Slike ting skjer.
Det andre derimot er helt krise.Hva fa.. holde de på meg.Vicario langt utenfor boksen sin og begynner han rote det til.Etter ha spilt bort ballen, så jogger han tilbake til målet!!!!
I den situasjonen skal få ballen vekk, enkelt og greit.Ingen våre forsvarer tenker å gå nærmere målet, noe som er normalt i slik situasjon.Dette er sjokkerende, det skal automatisk hos spillerene.
TF får stryk av meg.Han passiv i hele første omgang.Står å ser på.Det er lov å bomme på taktikk/formasjon/lag uttak, men det som irritere med er at ikke gjør noe.Dette skjer sjeldent, men av og til må de gjøre bytter i første omgang når du har bommet med inngangen til kampen.Han velger å ikke gjøre bytter i pausen
Det eneste som mangler nå er han tar Ange sin unnskyldning, «jeg gjorde ikke bytter for vi fortjente å tape».
Hvis dette stemmer at Porro forbanna på Bergvall for han takket supporteren.Er det mulig.
Det er skammelig, supportere som bruker mye penger for å se Tottenham og som elsker klubben fortjener at spillerene takker dem.Det ikke gratis å se Tottenham.
Dette sier noe om situasjonen hos oss, hva som skjer bak kullissene.VDV og Spence gjorde det samme for noen uker siden.TF og styret har en massiv jobb foran seg, dette blir tøft, krevende, vondt og det vil ta lang tid.
Nå må de være knallharde i sine krav, ta en ryddejobb som gir gjenklang i hele klubben.Dette er ikke gjort i en håndvending, det vil ta tid.
Arsenal gikk gjennom det samme når Arteta startet der, de kvittet seg med kapteinen sin midt i sesongen.De gjorde det som var krevende og sto sammen om det.