Schism Nja. Sarr ber tydelig om ballen. Så skal ikke Romero slå den ballen uansett selvsagt. Selv ikke når man er best i verden trenger man å være så veldig god.
Andreas Schism Så er det jo tydleg at Romero har bedre overblikk i des settinga enn Sarr. Om alle som bad om ballen i løpet av en kamp hadde fått det, så hadde det blir mykje dårleg fotball. Den som sender ballen i en slik setting er ansvarlig. If in doubt, skyt da for pokker langt framover.
John_chef Jeg skulle til å skrive at vi ikke har sluppet inn mål på store personlige feil i kveld. Men så kom denne.🫣
Schism Andreas Nja igjen. Sarr bør selvsagt få kroppen bedre foran der. Og han bør vite i hvilken situasjon han ber om ballen i. Feil fra begge etter mitt syn. Litt usikker på hvem som har mest skyld. Svakt av begge. Sarr svak på mål 4 også. Men greit nok. 100x Sarr på banen enn Palhinha.
Andreas John_chef No nonsense er ikkje alltid feil. Er ikkje alltid rett heller. Krevast ein god forsvarer å sjå når man bør gjære kva.
CWaddle Er det lov å si at det var fremgang før det raknet helt? Tidlig å si også kanskje, men fytti h.....
Andreas Eg hadde ikkje forventa å sjå oss spele noko fotball i det heile i dag. Så uansett om vi tapar 6-2 så ser eg forbetring fra 4-1 mot Arsenal
Andreas Schism Mange som er avake på mål 4. Sarr mest av dei. Men det er så lite vilje der. Vårt 2-1 mål får vi på vilje. 2-3 får dei på vilje. Og vår mangel på vilje.
mka07 Schism vet ikke om jeg er helt enig. Romero har allverden med tid, og velger den absolutt dårligste løsningen. Og nå er det kamp igjen!!!!!
Schism Dette er ikke å «rakne». Og ja. Uansett hva som skjer så er dette fremgang. Selv om det er synd at man ikke får en boost gjennom et resultat så kan man faktisk bygge på dette. Vi møter garantert ikke noe bedre lag i år enn PSG.