TF:Jeg er fornøyd med prestasjonen. Det var reaksjonen jeg ønsket fra spillerne, fra laget. Vi har jobbet veldig hardt med det, spillerne, staben, jeg, for å sørge for at vi responderte bra og kom oss tilbake, for det er avgjørende etter en dårlig prestasjon.
I dag så jeg mer identitet til laget jeg ønsker å skape, vi ønsker å skape. Mye mer karakter, personlighet, aggressivitet. Tre ord man må ha i ethvert lag, uansett hvordan man vil oppføre seg, hvordan man vil spille, uansett formasjon, hva som helst. I dag så vi det, og det er jeg fornøyd med.
Selvfølgelig tror jeg det var prestasjonen som var der oppe i feltet der vi kunne få noe ut av kampen, uavgjort eller en seier. Så det er litt frustrerende at vi slapp inn noen mål.
Selvfølgelig, ett med litt margin fra Vitinha, ikke i øvre hjørnespark, men i øvre hjørnespark. Og så, selvfølgelig, mål tre og fire. Det er de vi definitivt må unngå hvis vi vil få noe ut av det, men noe å bygge videre på. Spisser som scorer to mål. Hele laget, synes jeg, presterte bra.
Archie Gray, Lucas Bergvall, positive. Da vi spilte mot et anstendig lag der de har én Ballon d'Or-vinner, og jeg tror den neste spiller på midtbanen. Vitinha. Wow, for en spiller.