Rotete kamp. Men ganske positiv innsats.
Johnson: Fikk ikke til så mye, men jeg synes han var livlig og prøvde.
Simons: Ser bedre ut. Fikk han et lite løft etter FCK? Ikke helt tilpasset det fysiske enda, men jeg tror han kan komme til å løse dette med smartness, slik som Modric og Eriksen gjorde.
Richarlison: Litt opp og ned i takt med laget, men generelt bra i oppspillsfasen, få feilpasninger og balltap. Rydder unna på etpar defensive cornere som vanlig, jobber greit (fortsatt ikke på sitt beste) press/gjenvinningsspill. Lite å jobbe med foran mål, og brenner en stor sjanse som han i form setter. Stusser inn et skudd som er på vei utenfor.
Kolo Muani: Fullstendig usynlig, ikke så mye mer å si. Men ikke mye å jobbe med foran mål heller.
Tel: Fantastisk mål! Blir spennende å se om han blir belønnet for det neste kamp.
Odobert: Forholdsvis usynlig, med bidrar med avslutningen som blir styrt i mål, håper to målpoeng på to kamper gir han litt etterlengtet selvtillit.
Palinha: Synes han er litt vanskelig å bedømme i denne kampen, Sarr også. Vil ikke si at vi vant midtbanen iallefall.
Porro: Mye rart, både offensivt og defensivt i dag.
Udogie: Synes vi løftet oss da han kom inn og Spence ble flyttet på høyre.
Vicario: Var litt misfornøyd med seg selv på første målet, kunne kanskje tatt den, men var vel på vei i feil retning, og ting gikk fort når det først ble kaos der.
Sarr: Roter det til på første målet (sammen med VdV), ellers litt vanskelig for meg å bedømme.
Sikkert litt å sette fingeren på med flere også.
For meg et ok resultat mot et Manu i form. Surt med utligningen på tampen da.