Etter en fin tur på puben med litt godt i glasset, så jeg alt i alt fornøyd med et poeng etter slik kampen ble.
Vi gjør ikke en god kamp, vi taper mange dueller.I første omgang skaper vi knapt nok en sjanse.Det tar seg opp andre omgang, men jeg føler det ikke varer så lenge før vi tilbake slik det i første omgang.Det tar seg opp igjen når det rundt 10-15 minutt igjen.
Tel komme innpå og gjør mye veldig bra.Flott mål, en mottak som gjør at han kan snu seg i fart.Herlig.
Odobert gjør ting bra med sitt innhopp.Viser offensiv vilje, det er vel hans mål selv om Richarlison er såvidt borti ballen.
Når det ble 1-1 så tenkte jeg, dette tar jeg.Vi imponere ikke, så et poeng er fint.Vi ta ledelsen 2-1 og det ser plutselig utrolig bra ut.Vi holder ikke inn med en man mer.Det er svakt.
Jeg laste ikke Vicario for målet, men heller forsvaret (makeringen).Hvorfor får De Light kom på bakerste stolpe upresset, det skal ikke skje.
- Simons er bra, ville mye men fikk ikke mye støtte.
- VDV er solid.Gjør mye bra, men burde klarert ballen bedre før Unted målet.Tar jeg feil her?
- Johnson skuffer, du er ving, prøv å gå forbi.Vær litt mer med.Vi i forventer mer.
- Richarlison er milevis unna sin form.Hvorfor får han spille hele kampen.Nok en veldig svak kamp.
- Oddobert og Tel gjør det bra, gode innhopp.Jobber bra, de vil noe når de komme inn.
Et poeng og vi er på 3 plass før de andre spiller.Tar det, vi må gi TF tid og vi har nøkkelspillere ute med skade.Håper de komme tilbake i løpet av måneden.COYS