presley Herlig innsats av Muani.Han er også rolig når tar ballen ned, Han løfter hodet å ser Odobert i bedre posisjon. Muani avslutter ikke i panikk som vis annen spiss som er på benken.
Schism Andreas Dominert midten fullstendig. Men om det er fordi de tre er så gode eller fordi København ikke er det - vet ikke. Er vel en kombinasjon.
HugoLorrys Jeg var på trening uten briller og kommentatoren sier jo ikke hvem spillerne er, men bra mål av Johnson. Rene Haaland scoring det løpet der, men synes midtbanen spiller ekstremt mye bakover. Alt stopper jo opp der.
Mabbutt Ikke noe å smile av å stemple noen i akillesen Johnson. Idiotisk "takling" enda mer idiotisk å smile av det.
Madball Ah der synes jeg BJ er mest uheldig egentlig. Krafta i taklinga går jo i gresset og så kommer foten opp på slutt.
Andreas Madball Joda. Han går jo ikkje inn for å stemple han. Her er uflaks inne i bildet. Men kvifor skal han takle slik der i det heile?
presley Ser ut som Johnson uheldig der, burde nok trukket til seg foten.10 man i nesten er hel omgang. Godt Vicario er oppe igjen.
John_chef Er jo aldri noe rødt kort. Da er det kjeks liga. Han sklir på siden av motstander med samme fart og treffer. Det er bare tøys
rihno Stempling i akilles? Han treffer nede på baksiden av leggen etter at taklingen er «ferdig». Strengt spør du meg. I hver fall ikke en bevisst handling med kraft.