Mye skader og spillere som ikke tar vare på sine sjanser, det føler jeg er sesongen så langt.For all del, vi ligger på 3 plass, det er veldig bra.Vi har mye skader som vanlig, noe mener jeg henger igjen etter Ange sin tøffe trenings stil og skader skjer i hver eneste sesong, slik er det.
Slik det er nå med så mange skader så må de andre spillerene gripe sjansen sin.Dette er deres øyeblikk å vise seg fram TF.Føler veldig få har gjort det.
Er det et lag jeg ønsker å slå så er det Chelsea.Fytti grisen som jeg misliker det laget.Jeg husker når de var et helt vanlig lag, lenge før Abramovitsj.Etter han kom og det vant alt så ble de høye på seg selv.Mens de fikk suksess ble mobberne i PL.
Årets utgave av Chelsea er ikke det beste, faktisk ikke nærheten en gang.Vi må la fortiden skremme oss, la oss gå på dem, stresse dem.De tre fremme (4-3-3) må stå fram sammen med midtbanen.Ta ansvar.
Har nevnt det før, nå må TF finne ut hvem han skal med videre.Alle har fått sjansen, både i kamp og trening.Han må sette krav til spillerene.Han sa til VDV at han måtte score mer mål, det er helt normalt å stille krav.
Har et sterkt ønske om tre poeng, da må vi ikke være feige.
Vicario
Porro-Danso-VDV-Spence
Palhinha-Sarr
Kudus-Bergvall-Simons
Muani
Forsvaret sier seg selv.Regner med Romero er skadet.
Kan ikke ha to defensive på midtbanen.Velger Sarr som partner med Palhinha.Vi trenger en som kan gå fremover.Bergvall sentralt, han vil gå fremover.Lite valg på venstre kant, da blir det Simons.
Muani på topp, tar han foran Tel i denne kampen.