Sheik Schism Sier ikke noe om talentet, men synes han leverer og gir oss for lite per dags dato. Derfor synes jeg det er litt snodig at han får så mye spilletid. Håper han kan vise oss noe i dag.
Schism Og hvordan utvikle et talent hvis han ikke skal spille? Vi hadde vel en tidligere bruker som mente at folk utviklet seg best fra tribunen, men jeg tviler på at mange deler det synes.
Dougie Hva har skjedd med Sarr? Veldig positiv start på sesongen, men plutselig skal Bentancur spille rubbel og bit uten å overbevise?
Schism Litt annen innstilling i starten her om ikke annet. Bergvall og Bentancur allerede gått på løp i rom.
Kungreke Synes Bergvall er en enormt "frisk" spiller. Veldig fremoverlent og noe vi trenger i midtbanen. Skulle gjerne likt å se ham og Gray på midten der men funker dårlig nå mellom landslagskampene når Romero må være skadet.
Kungreke Sheik At jeg ikke synes noen har utmerket seg spesielt av de tre spillerne og da gir det mer mening å bruke den av de som faktisk er kantspiller.