Kungreke presley Det stemmer overens med det jeg har sett også. Glimt har 70% possesion i følge kommentatoren på min totalt 100% lovlige stream.
Schism Jeg trodde det skulle bli dårlig, men dette er verre enn jeg trodde. Det er faktisk mulig å spille forsvar på kunstgress. Fortsetter det slik som dette blir det garantert tap.
Mabbutt Vi driver fortsatt med enmanns-press, kantene våre har ikke blitt særlig bedre på å følge opp.
John_chef Jeg tenker det at om planen er at vi skal spille sånn her, så var det egentlig ikke noe poeng i å sparke Conte.
Mabbutt Til og med når vi er i overtall på venstrekanten ender det med støtteordninger. Idiotisk av Bentancur.
Schism Skal vi kansellere det kontraktsforslaget? Skal ikke gi BJ noe skyld der, men Porro på bærtur. Bentancur idiot. Vicario reddet sist en straffe på 90-tallet.
Kungreke Schism Man kan si mye rart om den gjengen der, men noe årsmøte i mensa blir de ikke invitert til.
Schism Smart av Vicario. Karen er så ubrukelig på straffer at han vet ballen alltid går motsatt av der han er. Bare å legge seg flat så går den over.
Ginola14 Her snakker vi sirup i beina. Fort vekk helt avgjørende at den straffen er av det pinlige slaget
Mabbutt Den taklingen til Fet er det klasse over! Glimt er gode til å presse som enhet, og vinner ballen høyt.
Andreas Eg synst det er smått utrulig kor dårlige vi er på å slå enkle pasninger. Vi taper ballen enormt mykje. Dette gjelder ikkje berre i dag, men over fleire kamper. Småflaut kor unøyaktige Vi er.