Torsan Hvis TF undervurderer glimt får vi en på trynet. VDV og Danso går fint men Danso og Pal kan by på utfordringer. Ser for meg en sleiver, rødt kort og straffe.....
presley Hvis ikke Danso får starte i kveld, da blir jeg veldig overrasket.Er du tredje valget som midtstopper, da skal du starte denne kampen.Tror han blir veldig skuffet om Palhinha blir foretrukket.
Schism Hadde tenkt å sette noen kroner på Bodø, men de gir jo knapt odds. 2.16 på oss. Tror dessverre vi kommer til å spille en fryktelig kamp. Får håpe vi få til noe før kreftene tar slutt etter 60ish minutter.
ManagerBill Spiller Spurs Spurs fotball med litt power play,,,og pasninger mellom ledda sitter.So blir det seier...COYS 💪💪💪
Schism Jeg er vanligvis ganske positiv til våre muligheter, men vi har egentlig ikke spilt veldig bra annet enn mot PSG og City. Tett etter en annen kamp, lang reise og kunstgress. Kan jo ikke bli bra. Men vi kan selvsagt vinne allikevel.
Sheik Kungreke Synd, CL bør spilles på gress. De må jo holde igjen for å unngå å skli. Ikke helt fair at de kan ha den fordelen med underlaget, men sånn er det.
Schism Spiller Porro og BJ hele kampen kan man nesten garantere mål i mot nedover den siden. BJ er pinlig i presset. Porro er som alltid litt over alt defensivt. Ikke på en positiv måte.