Knut Davies er derimot tilgjengelig igjen 😅 https://www.tottenhamhotspur.com/news/2025/september/team-news-defender-back-in-contention-for-bodoglimt/
Osvaldo Veldig kort tid mellom kampene for oss. Lørdag seinkveld og så bortekamp allerede tirsdag. Deretter tidligkamp på lørdag. Til sammenligning spilte B/G allerede torsdag og får to ekstra dagers vile før deres hjemmekamp mot oss. Neste kamp på søndag. Tror dette kan bli en faktor. Så mener jeg likevel vi bør vinne i morgen. De forrige to oppgjørene var det overraskende stor forskjell (gitt vår tilstand) på lagene, spesielt fysisk. Og det virket som om vi hindret B/G å spille sitt spill. Nå er det andre forutsetninger, og om vi slipper oss ned 10-20% ender neppe dette med seier. Håper vi stiller sterkest mulig fra start.
Madball B/G har vel vist etter kampen mot oss at de ikke er et blaff. De jeg kjenner som er B G fans sier at kampen mot oss i våres er det hardeste de har hatt, at de fikk nærmest sjokk av den fysiske kraften til Spurs. Er jo ikke sånn vi vanligvis fremstår men Pl er fysisk krevende så vi profitterer nok også idag på at vi er i gang i det hardeste ligaen i verden. Fornøyd med uavgjort idag men tenker vel også at en seier vil være godt innenfor rekkevidde.
Hawk Tipper Thomas starter m dette laget: Vicario Porro-Danso-VDV-Spence Gray-Bentancu-Sarr Johnson-Richarlison-Xavi Håper han tør å sette inn Xavi sentralt med Odobert på venstre, men tviler...
Hawk Knut Enig... men tviler på at Thomas bytter ut begge stopperne, spesielt ikke når Davies akkurat er tilbake... En seier her og man ligger plutselig veldig godt an til å gå videre - blir d tap så får man kniven på strupen i mange av de resterende kampene
Torsan Hvis TF undervurderer glimt får vi en på trynet. VDV og Danso går fint men Danso og Pal kan by på utfordringer. Ser for meg en sleiver, rødt kort og straffe.....
presley Hvis ikke Danso får starte i kveld, da blir jeg veldig overrasket.Er du tredje valget som midtstopper, da skal du starte denne kampen.Tror han blir veldig skuffet om Palhinha blir foretrukket.
Schism Hadde tenkt å sette noen kroner på Bodø, men de gir jo knapt odds. 2.16 på oss. Tror dessverre vi kommer til å spille en fryktelig kamp. Får håpe vi få til noe før kreftene tar slutt etter 60ish minutter.