HugoLorrys
Min "tro" på Frank har ikke forandret seg nevneverdig på så få kamper.
I kamptråder kommenterer jeg stort sett det jeg synes jeg ser der og da. F.eks synes jeg Porro var fryktelig til tider i går, men jeg synes ikke Porro er en dårlig spiller.
Så er jeg litt skuffet over Frank, men vår "beste" trener i moderne tid Pochettino hadde også en ganske humpete start. Og selv om jeg virkelig ikke liker Ange - så var det vel ca. 1.5 år inn i hans tid som manager at jeg mente at han burde bli sparket.
John_chef
Vi er på merkelig vis blitt enda mer pasifisert under Frank. Det vil alltid være en balanse, men vi trenger mer, ikke mindre, av den gamle Riise-mentaliteten. Hvor man bare gønner på når man har sjansen. Vinger SKAL utfordre - og de SKAL miste ballen ofte. I moderne fotball - hvis man skal skape ubalanse så kreves det at man slår litt vanskelige pasninger som ofte mislykkes, at man prøver å drible noen som kan føre til at man blir brutt osv.
Utfordringen er alltid å skulle prøve ei dribling på riktig tid. Men hvis man aldri dribler - da har man i alle fall gjort feil.
Sagosen ble spurt om han tok for mye risiko/sjanser en gang. Hans svar var strålende. Det er min jobb i å prøve selv etter at jeg har mislyktes 10 ganger. Det er Berge (som den gang var trener) sin jobb å ta han av. Det gjelder angripere i fotball også i stor grad (litt mindre fleksibilitet i fotball med bytter selvsagt).
Når var sist vi så en angriper drive fremover? Kudus litt. Bergvall i glimt. Alle andre går forsiktig fremover både med og uten ball. Som er overraskende. Den biten skulle man tro Frank var veldig flink til å gi trygghet.
John_chef
Da vil jeg si at han ikke bør starte.