Så skjedde det igjen, vi greier ikke å vinne når vi må.Jeg mener, hadde vi vunnet så kunne i vært to poeng bak Liverpool.Føler lignende har skjedd mange ganger før.
Okey det er ingen lette kamper i PL, dette vet vi.Jeg skuffet over at vi ikke tar tre poeng, synes også at spillerene svikter.De stresser noe så vanvittig og det går utover prestasjonene. Passninger som ikke blir spilt, for harde, for svake osv.Til tider lite bevegelse.
Etter Wolves score så går stress faktoren enda høyere.Da ser det ut som ingenting fungerer.De greie ikke å holde fokus, holde konsentrasjon oppe.Det var veldig mye tid igjen etter Wolves scoret.
- Vicario trodde jeg skulle få en solid sesong etter vi ble litt mer defensive etter TF tok over.Men jeg ble skuffet igjen, den headingen skal han holde.Elendig keeper spill.Det samme var mot Brighton (2-0 målet).
- Midtbanen greier ikke helt å styre kampen.Bergvall starter ok, det sammen med Bentancur, men det holder ikke helt.Palhinha var god, vår beste.Presset vårt var opp og ned.Det var liksom ingen plan over det.Skal vi presse høyt så må hele laget være med.
- Våre dødballer må bli bedre.10 corner hadde vi og var en dem farlige?
- Den mentale biten må opp.Her har TF en stor jobb foran seg.Vi greie å takle et slikt forventning press.Vi må unngå stress.Det stresset som sier, du må vinne i dag ellers er det katastrofe.
Vi ligger på en tredje plass, har god målforskjell.Vi greier å ta poeng på overtid, vi gir ikke opp.Vi er blitt et bedre lag under TF. COYS