Schism Johnson hadde noen fine innlegg også. Best av de offensive. Sier ikke så mye, men bra løst kamp fra hans side.
CWaddle Jeg må bare innrømme at jeg har helt glemt Ajayi i kveld 🫣 Har vært litt til og fra, men han var vel ikke så ille, var han? 🫣
Schism Litt kjipt med lang reise i neste runde, men bryr meg ikke så mye om hvem vi møter. Vanskelig å si hva slags lag Newcastle stiller med osv.
ManagerBill Den kampen kan TF godt rullere på,slik som igår,,,kun 4 døgn etterpå er det bruafolket som kjem på THS,, den kampen må Spurs stille toppa...
Schism Og derfor bør denne mannen spille på midtbanen. Og spille mye mer. Ekstremt ekstremt talent. Gray - Bergvall - Kulusevski/Simons Det kan bli helt ubeskrivelig bra.
Andreas Schism Eg seier ikkje du har feil. Eg har og trua på Grey. Og meiner han og må få starte kampar. Men dette var eit temmeleg svakt Doncaster. Dei fleste PL spelarar bør kunne spele på eit godt nivå i ein kamp som denne.
Schism Våknet Cuti også. For en lykke. Romero er jo best selv når VDV blir kåret til banens beste så da teller vel det samme her.
Schism Jeg mener selvsagt ikke at Gray nå bare vil dominere i PL. Men veldig få i hans alder kan spille den kampen han gjorde mot Doncaster.