cjmozart Hvis dommeren skal tillate at Brighton fortsetter såppass over streken mot Richy trur jeg han kommer til å reagere og få rødt kort i denne
Kungreke Sheik det er omtrent på samme nivå. Selvsagt skal Romero fullføre det løpet når linja er brutt.
Sheik Kungreke det er ikke på samme nivå. Jeg har ikke sagt at Romero ikke skal fullføre løpet heller. Problemet er at han som skorer trekker seg til høyre (perfekt for Odobert å stoppe han). Hadde han trekt til venstre hadde det vært ypperlig for Romero å stoppe han. Jeg prøver å være saklig, men du går etter meg.
Kungreke Tipper vi får et rødt kort i denne kampen. Flere av spillerne er tydelig frustrerte og gjør mye feil nå.
mka07 Ser tydelig at vi er ett «nytt» lag. Ingen relasjoner som sitter og mange misforståelser i det offansive spillet.
reppekjeks Sheik Skudd fra hjørnet av 16m. Tar den lett om han leser ballbanen. Skal sies at det ser ut til at ballen flakker litt, men synes han skal gjøre det bedre der.
Kungreke Madball det er mange skyldige, men det endrer ingenting. Romero skal som forsvarsspiller og kaptein fullføre det løpet med maks innsats.
Kungreke Sheik så Romero skal ikke fullføre det løpet når linja er brutt og deres spiller er alene med keeper? Han skal ikke fullføre løpet med maks spurt og potensielt stoppe ballen på streken?
Madball Kungreke nå trur jeg du blander... var snakk om potensielle røde kort kandidater jeg svarte deg på
Sheik Kungreke Jo, det er jeg helt enig i at han skal. Mulig jeg har sett feil, men jeg tror Odobert rekker tilbake der, jeg tror dessverre Romero er for treig og kommer på feil side.
Kungreke Sheik det er hele poenget mitt. Det spesifikt er det som gjør at Romero gjør meg forbannet. Forøvrig respektabelt at du vil være saklig i en kamptråd. 👌