Kungreke Faens Romero. Stopper jo opp og jager heller ikke tilbake. Fullfør løpet for faen, så stopper du den på streken. Idiot.
Eddie Hadde ett håp om at vi var ferdige med baklengsmål fra dommeren blåser i gang kampen og til det har gått 15.min. Men nei, vi holder altså fortsatt på med det tullet der. Blir så frustrert av akkurat det der...
Sheik Jeg synes den er Odobert sin. Hadde han fulgt mann etter balltapet, så hadde det ikke vært mål.
Kungreke Sheik helt sikkert. Men når han ikke gjør det så skal da altså forsvarsspilleren Romero (som også er vår kaptein) følge opp og gjøre jobben sin, altså forsvare.
Sheik Han kommer dessverre igjennom rommet som VDV forlater og Udogie er helt feilplassert. Synes fortsatt den er Odobert sin.
Kungreke Sheik ja men da er det selvsagt helt greit at Romero halfasser returen og ikke fullfører løpet. Dumme meg.
Schism Linja er jo grei egentlig. Press på ballfører også. Uten hjerneblødning fra Romero er det der egentlig ikke farlig.
Sheik Kungreke Romero står på plassen sin og rekker ikke tilbake. Odobert mister ballen og slipper mann, som senere skorer...
Kungreke Sheik helt klart. Glemte at jobben til romero var å stå på plassen sin, han er jo ikke forsvarsspiller.
Kungreke Schism jo, jdet fungerer sånn at når tidligere ledd feiler så skal ikke neste ledd rydde opp. Egentlig burde Vicario ikke engang prøvd å redde.
Sheik Schism ta over mannen som Odobert markerer? Jeg håper alle prøver å holde mannen sin og at Romero ikke skal rydde opp i alt(selv om han var for treg her). Da har vi et problem. Vi får bare være uenige. Jeg tenker at flere skal hjelpe til defensivt enn de som spiller i bakrefirer.