City selger garantert ikke Doku.
Jeg kjenner ikke Marmoush godt nok. Han kan spille spiss, men er han spissen som skal gi oss mye mål uke etter uke? Historien hans tilsier vel egentlig ikke det?
Savinho liker jeg best fra venstre.
Da er det tilbake til kungs poeng - skal vi nå betale fryktelig mye penger for en kar som egentlig er som Odobert og Tel? En med potensial, men som må bygges opp igjen.
Jeg har ikke noe i mot at vi kjøper den slags spillere generelt, men klarer ikke helt å se at det skal gi mening nå. Hadde han spilt på høyre som "backup"/utfordrer til Kudus hadde det gitt mer mening.
Venstre: Odobert og Tel
Høyre: Kudus og ny
Samtidig skal man gi spilletid til Muani, Solanke og Kulusevski. I alle fall de to siste må få muligheten til å spille seg varme.
Ser ikke helt problemet med å la Muani få spille mye på høyre på kort sikt. Ingen fan av Kulusevski på høyre, men at han kan få minutter der for å få tid på banen er ikke noe problem.
Ser ikke helt desperasjonen her. Fokus burde utvilsomt være på å få mer ut av de man har - så kan man "gi opp" folk til sommeren. Gi Pochettino 300m til å flytte på folk.