Hvis man diskuterer litt mer seriøst angående hva som kan skje i januar.
Keeper: Så fremt ingen skader ingenting vil skje. Kanskje hvis Kinsky lånes ut at noen kromspring skjer, men ser ikke på det som sannsynlig.
Backer: Jeg er ikke helt enig med Frank at vi har god dekning, men så fremt vi ikke får flere skader blir det mer eller mindre umulig å gjøre noe der nå - i januar. Kanskje man henter en unggutt hvis man føler at en man bare "må ha" blir tilgjengelig.
Stoppere: Antar Vuskovic allerede mer eller mindre har spilt seg inn i troppen for neste år. Med ny kontrakt til Romero og Dragusin på vei tilbake håper jeg virkelig ikke vi handler mer. Kan se for meg at Dragusin og/eller Takei blir lånt ut.
Sentral midtbane: Kan ikke se at noe skjer.
Offensiv midtbane: Med Kulusevski tilbake har vi enda bedre dekning.
Høyreving: Ser ut som man tenker at Kulusevski kan spille der. Tror ikke det, men så fremt Kudus holder seg frisk kan jeg ikke se at vi handler her. Uansett kan Muani og BJ selvsagt spille høyreving også.
Spiss: Vi har allerede Tel som ikke er i CL-troppen. Uten nye skader og Kulusevski tilbake må vi kaste ut folk. Så usannsynlig at vi henter mer i alle fall.
Venstreving: Vi har egentlig bare Odobert slik det er blitt. Og en haug med folk som kan spille der, men som ikke er venstrevinger.
Uten nye skader blir det store spørsmålet hvem sparker man ut av CL-troppen for Kulusevski? Per nå kan det egentlig bare bli BJ eller Muani? Hvis man da ikke låner ut Kinsky.